לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שאין בו ענף לקושש


כינוי:  אבו-ג'יין

בן: 48

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

צה"ל מכה שוב


באמצע ארוחת הצהריים התקשר אלי מספר טלפון חסוי. מכיוון שחשבתי שמדובר בהצעת עבודה שמתגלגלת אל פתחי, עניתי. בצד השני היתה פקידה ממשרד הקישור הצה"לי שלי. היא היתה אדישה לבשר לי שבשבוע הבא יש לי יומיים של מילואים. באופן מפליא, אחד מהימים הללו נופל על יום לימודים שלי, אז ביקשתי להשתחרר, ובתמורה היא אמורה לשלוח פקס אל ההורים שלי. אמנם התרעתי בפניה שלא קיבלתי צו קריאה, אבל היא הבטיחה שעוד אקבל, ושהכל יהיה בסדר.

מכיוון שכך, נפרדנו לשלום. צריך עוד לברר אם הפקס הגיע אל ההורים שלי, ולשלוח בקשה להעדרות לטובת הלימודים. מה שכן, במידה ולא יגיע אלי צו קריאה, אני מתכוון להעדר מהמילואים. לא משהו עקרוני. פשוט, אתם מבינים, בלי הצו אני לא יודע היכן המילואים יתרחשו.


נכתב על ידי אבו-ג'יין , 30/11/2008 14:36  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של freya, but in the groove again ב-1/12/2008 21:55



44,963
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאבו-ג'יין אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אבו-ג'יין ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)