לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שאין בו ענף לקושש


כינוי:  אבו-ג'יין

בן: 48

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2004

ערן רבל 2: שובו של הערן רבל


 

אני בבית, ועוד מעט הולך לישון במיטה שלי. ש-לי!

 

סיפור ארוך, ואספר את כולו מחר (אם יזדמן לי, כולל ההמשך שאולי יבוא). אתמצת אותו בלומר שהפעם המשבר הנפשי שתמיד (ת-מיד) נגרם לי ע"י שהות בשורות צבא הוד חוותו (או כל הוד אחר) אירע לי לפני ההתגייסות עצמה, מה שנתן לי זמן להסתובב לאחור ולהפוך לנפקד מן המניין.

 

ההורים ביצרו את הבית ובטוחים שבכל רגע ארבעה מ"מ-צדי"קים ידפקו על הדלת וישליכו אותי לכלא 6 (אוי, ויי. הם נוראיים!). אני אישית מחכה שמישהו בצבא ישים לב שאני נעדר. אני מתלבט אם לומר להם את האמת הכואבת (שהם לא משהו בכלל), או לשקר במידה מסויימת (לומר ששכחתי או שנשארתי בבית לטפל באמא שלי). אני מעדיף את האמת, שאולי תסבך אותי בצרות בטווח הקרוב, אבל סביר להניח שתוציא אותי מצרות בהמשך. משום מה די נגמר לי ממשברים נפשיים חמורים (כמעט) בכל פעם שאני במילואים.

נכתב על ידי אבו-ג'יין , 14/11/2004 23:50   בקטגוריות אני והצבא  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ערן רבל ב-15/11/2004 12:26



44,963
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאבו-ג'יין אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אבו-ג'יין ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)