לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שאין בו ענף לקושש


כינוי:  אבו-ג'יין

בן: 48

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2004

כתבנו לענייני בטחון מודיע


 

ג'ני מהקישור התקשרה. נקטתי בשיטת ה"אופס, זה לא בשבוע הבא?". מסתבר שהיה להם את מספר הטלפון הישן שלי, זה שלא עבד מאז השירות הסדיר שלי. כנראה שהם ניסו לתפוס אותי ביום ראשון, אבל מן הסתם קיבלו צליל לא זמין בעליל. בעיה שלהם, בהתחשב בכך שאני נתתי לצבא את המספר ה"חדש" (שמצוי אצלם במאגר כבר שלוש שנים בערך) לפני שבועיים, כשלא הצליחו לתפוס אותי בהדמיה של תרגיל גיוס. באופן משעשע במיוחד (אם כי צפוי לגמרי), יד ימין לא ידעה מה יד שמאל עשתה.

 

בכל מקרה, ג'ני קיבלה בצורה מסוייגת את האופס, ואמרה שתתייעץ במג"ד לפני שתחזור אלי. זה היה אי שם בשלהי הבוקר, ומאז אני ממתין בסבלנות אין קץ. נראה לי שבסוף העניין יוחלק ויעלם אל תוך ערפילי העבר. עד לאימון הבא בצאלים, כמובן.

נכתב על ידי אבו-ג'יין , 16/11/2004 19:11   בקטגוריות אני והצבא  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פיקציה אמיתית ב-16/11/2004 22:37



44,963
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאבו-ג'יין אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אבו-ג'יין ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)