לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שאין בו ענף לקושש


כינוי:  אבו-ג'יין

בן: 48

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2004

הו, הזוועה


33 גרסאות מונים באקו"ם ל"יו יה". אני שמעתי חמש או שש מתוכן, אחת בזה הרגע, תודות לערוץ 24. הגרסה של מומי לוי החלקלק עד בחילה עם מייקל וינסלאו (נו... ההוא עם הקולות המצחיקים מפוליס אקאדמי) היא הנוראית מביניהם, לוקחת בקלות את גרסת הסינת'פופ שתיסלם עשו לזה.

***

ואם כבר ערוץ 24 - יש עכשיו (וגם מחר בערב) שידור של קליפים שמשתתפים בתחרות "קליפ צעיר". קרוליין, הזמרת המצויינת (הופעה במסגרת ערבי במה פתוחה בהנחייתה מדי יום ראשון בפאב "אקסטרים" באשדוד), היתה אמורה להשתתף בתחרות עם קליפ שעשו לה אנשים טובים מערד (!) ללהיט הלא ממומש שלה "שטתי זמן רב בניאגרה", אלא שהקליפ נפסל מהתחרות בגלל מילה אחת, שהרי הפזמון הוא "אני שטתי זמן רב בניאגרה/מסובבת את הראש, כי נמאס לי מהחרא".

המלצתי לה לשיר בפעם הבאה את "תזיזי ת'ישבן, תנענעי ת'תחת", שנראה יותר פוליטיקלי קורקט.

***

ואם כבר קרוליין, הרי שבשיחה שערכנו היום היא טענה שאני לא קולט רמזים. אז מה חדש?
נכתב על ידי אבו-ג'יין , 9/12/2004 22:27  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ערן רבל ב-6/9/2005 21:06



44,963
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאבו-ג'יין אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אבו-ג'יין ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)