לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שאין בו ענף לקושש


כינוי:  אבו-ג'יין

בן: 48

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2004

מחשבים את הקץ לאחור


 

יש לנו משתמש ברשת, נקרא לו בשם הקוד "אבריימל'ה". הוא נודניק רציני. כשעמדו אומות העולם בתור לנדנוד, הוא עמד בצד ודרש להיות ראשון. הוא עשה את זה כל כך טוב שעד מהרה הוא נותר היחיד בתור, ולקח הביתה את מרבית העוגה. מי שנופל לו בידיים הוא איש אומלל מאוד. הוא הבריח תריסר עוזרות, ייאש עשרות סוכנים, תסכל מאות אלפי אנשים. יש לו את זה. ביג טיים.

 

הוא גם האיש ששכר אותי לעבוד בקורפוריישן. התחלתי את הדרך בתור מתרגם למכתבים המסובכים להפליא שהוא שלח לקולגות בחו"ל. הייתי אחראי גם על הפיכתם לפשוטים יותר ונודניקיים פחות. לא משימה קלה. תוך ימים למדתי שדרך העבודה איתו היא לנדנד חזרה, ולא להתרגש.

 

מזה שלושה שבועות הוא מבקש מארול וממני דיסק התקנה מסויים. כל בוקר הוא מגיע ושולח מייל: "ארול, ערן - דיסק 'בבילון'". ארול רואה את המייל ובכלל לא מתייחס. אני רואה את המייל ובשלוות נפש עונה: "אין". לא שזה עוזר, מכיוון שכל עוד הוא משוכנע שיש לנו (ויש לנו איפשהו, אני מניח. ארול יודע. אולי), הוא ימשיך בדרכו. רק עוד 4 שנים לפרישה שלו.

נכתב על ידי אבו-ג'יין , 13/12/2004 11:23  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ערן רבל ב-15/12/2004 11:29



44,963
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאבו-ג'יין אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אבו-ג'יין ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)