לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שאין בו ענף לקושש


כינוי:  אבו-ג'יין

בן: 48

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2005

קסם


לרגע העיניים שלנו הצטלבו. הרמתי לרגע את הראש מהמדרכה. בטח היתה זו התנועה שלי שגרמה לך להסתכל הצידה ולתת לי רגע של דפיקת לב מואצת. נשימה עמוקה. עוד אחת. שניותיים. שלוש. עיניים חומות גדולות.

הבטתי בהן היטב, וראיתי שברגע שאוריד את הראש תעלמי. הסטת את המבט, אבל אני סרבתי להוריד את שלי. לא לתת לך לחמוק. חקרתי את הקווים העדינים שעל הפנים שלך. העייפות, הדאגות, הכאב חרוטים היטב בהם. שניותיים.

כמו קסם המבט שלי החזיק אותך עוד רגע ועוד רגע במקומך. כמו קסם שלקח את שנינו למקום אחר לגמרי. החיוך שלך החזיק אותי מרותק. ריקוד אחד, בודד לאור ירח מתרוקן ברוח אביב.

לרגע העיניים שלנו הצטלבו, וברגע הבא רק שובל החולצה סימן לי לאן נעלמת. הלב שלי המשיך לדפוק מואץ. רציתי לרוץ אחרייך, אבל הרגליים שלי עמדו בכובדן הקשה מנשוא, הפה נטול מילים, והלב, עדיין ריק וחלול, מבקש הזדמנות נוספת.
נכתב על ידי אבו-ג'יין , 22/2/2005 00:15   בקטגוריות יצירתיות  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של un_defined ב-23/2/2005 19:19



44,963
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאבו-ג'יין אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אבו-ג'יין ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)