לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שאין בו ענף לקושש


כינוי:  אבו-ג'יין

בן: 48

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2005

בפעם הראשונה


(7)

 

בפעם הראשונה היום אני מרגיש כאילו הכל באמת נגמר. שנותרתי באמת לבד. את היית התירוץ שלי להיות חרש, אילם ועיוור. להתעלם מכל מה שהולך מסביב. לא לחשוב על העולם. ועכשיו אני עומד עירום מול כל זה. ומתגעגע. מי היה יכול לחשוב שככה זה ייגמר בינך וביני? שאצטרך לסחוב את עצמי מתוך הסבך שבו נותרתי לבד. שבו השארת אותי לנשום את הנשימות האחרונות שלי.

 

ואני חייב להודות שאני לא אוהב את ההרגשה, להיות מוטל כאן ליד הדרך הנטושה הזאת, חשוף לרוחות, לגשמים, לאנשים. בודד כל כך, מריר כל כך, מת כל כך.

 

 

- היי, ילד. רוצה טרמפ?

- כן, תודה.

- קפוץ פנימה!

 

 

(מים, סיבוב שמיני. וכן, אני יודע שאין נפח. זה קורה)

 

(9)

נכתב על ידי אבו-ג'יין , 2/4/2005 04:27   בקטגוריות מים  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ערן רבל ב-9/4/2005 10:46



44,963
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאבו-ג'יין אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אבו-ג'יין ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)