לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שאין בו ענף לקושש


כינוי:  אבו-ג'יין

בן: 48

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2005

הכל תחת שליטה (נאום)


 

יוג חזר הביתה אחרי שבוע וחצי בצבא, ירקרק כולו. חזר, ארגן את הבגדים לכביסה, התקלח, אכל ארוחת צהריים, סיפר כמה סיפורים ונסע אל מחוץ לכפר כדי לתפוס אוטובוס חזרה דרומה כדי לראות חברים אליהם התגעגע עד מאוד. מחר הוא יחזור בשביל להיות איתנו לכמה שעות לפני שיחזור לשבועיים נוספים לצבא. לפחות בפסח הוא יהיה איתנו.

 

אני כשלעצמי הלכתי לנסות לנמנם. לקח זמן מה, אבל בסופו של דבר הצלחתי להרדם. פתאום נהיה קיץ, אתם יודעים, וכך שכבתי לבד, מזיע מתחת שמיכה. כדרכו של עולם חלמתי חלום. שלא כדרכי, החלום היה פעלתני עד מאוד.

 

בחלומי ישבה המשפחה שלי עם משפחה אחרת לארוחה באולם בגודל סביר. ברבות המנות החלו הילדים הצעירים יותר של הצד השני בטנגו להזדחל החוצה. האחד לחברה שלו, השנייה לאי שם, צמד התאומות לפגוש חברים. ההורים התרגזו והטיפו להם מוסר. או אז קמתי והתחלתי לנאום לכל החבורה נאום ארוך ויפה בדבר החופש שצריך לאפשר לילדים כדי לתת להם להתפתח כאנשים, שהפך לויכוח קולני עם ההורים שלי שלא ממש תמכו בדיעה שלי. התעוררתי מותש לגמרי מרוב תנועות ידיים עצבניות. נראה לי שאני חוזר לישון.

נכתב על ידי אבו-ג'יין , 8/4/2005 18:03  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ערן רבל ב-9/4/2005 00:16



44,963
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאבו-ג'יין אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אבו-ג'יין ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)