לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שאין בו ענף לקושש


כינוי:  אבו-ג'יין

בן: 48

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2005

הזמן להרים ידיים


קיבלתי צו מילואים. אימון בצאלים לתקופה בשבוע שמתחיל ב- 28 בנובמבר. עכשיו אני חושב היטב מה לעשות.

 

תקציר פרקים קודמים:

נובמבר שעבר - חלק א', חלק ב', חלק ג'

פברואר האחרון - חלק א', חלק ב', חלק ג'

 

מצד אחד - אני רוצה לעשות את המילואים הללו בעיקר מהבחינה של "לעשות את החובה שלי כלפי המדינה" (אבי, אתה מוזמן להציג את העמדה האובייקטיביסטית שראיתי אותה בבלוג שלך) ומבחינת ההתגברות על החרדות שלי.

 

מצד שני - אני לא רוצה לעשות את המילואים הללו מאותן סיבות ישנות (וגם מבחינת הלימודים החדשים, כמובן). קראתי שוב את הפוסטים המלונקקים, והתחילו לי שוב תסמיני החרדה, כאילו אין זמן רב כל כך בין האירועים וביני.

 

בשורה התחתונה, אני לא חושב שאני יכול לתפקד כחייל, ואני בספק שאם אצא לדרך לצאלים גם אגיע לשם.

ביום ראשון אודיע למשרד הקישור שלי טלפונית על כך, ואסגור את הקריירה הצבאית שלי בשקט.

נכתב על ידי אבו-ג'יין , 7/10/2005 14:50  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ארילו ב-9/10/2005 13:34



44,963
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאבו-ג'יין אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אבו-ג'יין ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)