לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שאין בו ענף לקושש


כינוי:  אבו-ג'יין

בן: 48

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2005

כניעה לפופוליזם זול


גם הפיקציה וגם שרון העבירו לי שרביטים. ככל הנראה, אני אמור לספר עכשיו אי אילו עובדות לא ידועות על עצמי. אין יותר מדי מאילו, אלא אם כן גולשים לאיזוטריה. מכיוון שהדיל הוא שרביט על כל עובדה, אספר שש מהן, ואעביר אחרי כל אחת שרביט הלאה.

 

א. בגיל 10 או 11 התמוטטתי עם הרעלת קיבה (מלבנה שאבא שלי הביא מאיזה חבר ערבי שהיה לו אז) במסיבת כיתה בדגניה ב'. למרבה הצער, זאת הכי הרבה תשומת לב שקיבלתי אי פעם במסיבה.

 

השרביט הזה עובר לאניגמה, שביקשה אותו.

 

 

ב. בערך באותה סביבת זמן גרמתי לסקנדל בכפרנו הקטן כשגנבתי מכתבים מתיבות דואר. קרימינל צעיר. איך הנוער מדרדר וכן הלאה. את הטעות שלי עשיתי כשסחבתי מעטפה חו"לית והחזרתי רק את המכתב לתיבה. המשפחה תלתה שלט על לוח המודעות וביקשה את המעטפה. כשההורים שלי ראו את הבולים מאותה מדינה מתייבשים באמבטיה הם חיברו אחד ועוד אחד.

 

השרביט הזה עובר לאוחיונסון, שאתמול פתח לעצמו בלוג. כנראה שבדנמרק אין סימני פיסוק במקלדת. :-)

 

 

ג. בשנתיים-שלוש האחרונות תרמתי כמה עשרות שירים לשירונט. עוד מהזמן שהם ספרו את מספר השירים שיש להם במאגר (11000, 14000 וכן הלאה). הראשון שתרמתי היה "עשרים ריחות לאורך השדירה". השיר מכיל שתיים או שלוש שגיאות מביכות למדי. מאז השתפרתי.

 

חשבתי להעביר את השרביט הזה למוזה, ולו רק מכיוון שהיא שמחה על כך שהיא קנתה את האוסף The Wall של הפינק פלויד, אבל היא כבר קיבלה את התור שלה. במקום זה השרביט עובר לחייזרית Lex שלא רק שכתבה פוסט מבריק על ההתמודדות עם מעבר לת"א, אלא גם הרוויחה קורא נלהב אחד.

 

 

ד. כמעט ולמדתי הוראה בסמינר הקיבוצים. לפני שהשתחררתי מצה"ל ראיתי מודעה בעיתון על כך שהם נותנים מלגות ונרשמתי. הגעתי לראיון והתקבלתי, אלא שאז הגיעה דרישת תשלום, והתברר שקודם אני צריך לשלם את שכר הלימוד שלהם (שלא היה לי) עוד לפני השחרור, ורק אחרי זה לקבל את המלגה. ביטלתי את ההרשמה והתלוננתי עליהם במשרד החינוך. לא זוכר מה היתה התגובה של המשרד.

 

אבסולוט, כך מסתבר, הוא איש מצחיק עם ילדה מתוקה להפליא שגם בונה גיטרה בעצמו (שזה שווה ריספקט כך או כך). זה שרביט רביעי שאני נפטר ממנו.

 

 

ה. בגיל 17 התקבלתי לקבוצת הכדורסל של הפועל גליל תחתון. היו מבחנים לקבוצה בכפר תבור בתאריך מסויים. הגעתי אליהם, והתברר שהם בוטלו בגלל מיעוט בפונים. רשמו את הפרטים שלי וקיבלתי מכתב שבגלל שהבעתי התעניינות, זכיתי להתקבל. לא השבתי. לא התאים לי לנסוע לכפר תבור מספר פעמים בשבוע.

 

סתם, בשביל להציק, אעביר שרביט לפארה.

 

 

ו. ארמ... נו...

יש לי. משהו מזעזע למדי.

יותר מהבולים.

לפחות לאנשים מסויימים.

בשלוש מארבע מערכות הבחירות שנדרשתי להצביע בהן עד עכשיו נטלתי פתק שעליו האות ו'. פעם אחת הצבעתי מרצ, והצטערתי על כך, כי חברי המפלגה היתה עסוקה יותר בלעשות יחסי ציבור מאשר לפעול למען הציבור. עכשיו, כשאין גוז'נסקי בחד"ש, זה המצב גם כאן, לצערי.

 

נעביר את השרביט האחרון לצביקה מנצש"ת.

נכתב על ידי אבו-ג'יין , 11/10/2005 10:31  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ערן רבל ב-14/10/2005 08:35



44,963
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאבו-ג'יין אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אבו-ג'יין ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)