לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שאין בו ענף לקושש


כינוי:  אבו-ג'יין

בן: 48

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2005

מתוך מאבק מתמיד בין תחושת עליונות לרגשי נחיתות...


ىباععه شبفاوا با غعؤ

 

סליחה, אתחיל מחדש.

 

מכיוון שראיתי כי טוב, שוב אני מסתעף לסעיפים.

 

א. המקלדות במרכז המחשבים שאני משתמש בו (לדורשי המידע, זה הנחבא-משהו ליד ספרית המפות), ואני מניח שבכל אחד מהמרכזים, מוגדרות לארבע שפות: אנגלית, ערבית, עברית ורוסית. בשביל לעבור מאנגלית לעברית וההיפך צריך לשנות שפה פעמיים. אם היה לי שקל על כל פעם עד כה שבה התחלתי לכתוב בערבית או רוסית, הייתי מרשה לעצמי לקנות בקו-אופ במעונות.

 

ב. לילה מוזר עבר על כוחותינו. אפס המעשה הכתיב פרישה מוקדמת למשכב (מה מוקדם, מה? בעשר וחצי!), התעוררות אחרי שלוש שעות מרעש שעמיתיי הדיירים עשו בחוץ, המתנה לנפילה מחודשת של עייפות תוך כדי משחק במחשב ושינה קשה לבסוף. נקווה שהלילה יהיה טוב יותר.

 

ג. אחדים מעמיתיי הדיירים בקומת המעונות שלי הם מבני דודינו. אתם יודעים - ישמעאלים. הם לא מתביישים בזה, משום מה, להיפך. הם טורחים להשמיע את מיטב להיטי פריד כולתום בווליום שגורם למיטב שוכני הר הזיתים להתגלגל במחילותיהם. מנחם בגין בעיקר. אני בתגובה משתדל להגביר את אוסף אלבומי דילן שדאגתי להביא מהבית.

 

ד. אם כבר הזכרתי הרים בסביבה, התמוגגתי אתמול בזמן סיור האוריינטציה של החוג לגיאוגרפיה להעיף מבט לחלון ולראות כיפת זהב. ירושלים זה יופי של דבר.

 

ה. מסתבר שעל המחשב שלי יש עותק של SIMS. יאן שם אותו שם, לא אני. אני בהחלט מסוגל לדאוג לנודניק שאני משחק איתו, מלבד שתי קטגוריות "כיף" ו"חברה". אין חדש תחת השמש. הקושי הכי גדול שלי במשחק הוא באינטרקציה עם דמויות אחרות. בכל פעם אני מחפש את האופציה "התנצל על זה", ומתבלבל כשאני לא מוצא אותה.

 

ו. היה היום עוד כנס אחד. הפקולטה למדעי הרוח אמרה אהלן לכל התלמידים שלה. לפחות לאלו שהגיעו. אחרי מספר נאומים מייגעים למדי התחילו בתוכנית האמנותית. עלו שניים מהחוג למוזיקולוגיה ונתנו הופעה הישר משנות ה- 20/30. הוא ניגן על פסנתר והיא שרה בסופרן. הרגשתי כאילו יצאתי מפרק של ג'יבס וווסטר. אחרי זה היתה הרצאה של ראש החוג למקרא על קובץ פסוקים מהתנ"ך (משהו עם כיתות חרבות לאתים וכן הלאה). היה מבדר, למרות שלא יכולתי לחשוב שאם היו משתיקים לו את הקול ונותנים לקהל לצפות בתנועות הידיים הרושם היה מושך את הצופים אל מנהיג גרמני משופם מסויים. לא שאני משווה. האירוע הסתיים בהצגונת מטופשת עד מאוד. ראיתי טובות יותר. קיבלנו מאגים לקפה מתנה. אני לא שותה קפה, ובטח אתן את זה ליאן כשאגיע למשרד.

 

ז. באותו כנס הבחנתי במישהי שלומדת איתי היסטוריה. לא דיברתי איתה אז בגלל הנסיבות, ולא מחוסר רצון. היום דיברתי איתה. קלי קלות. שמה ליילה, מסתבר, עם צירה/סגול מתחת ללמד הראשונה. או שמדובר בבת דודה (נו - ישמעאלית) או במישהי שאבא שלה מעריץ את אריק קלפטון. אני בעד האופציה השנייה.

 

ח. מסתבר שיש גרסת ווב למסנג'ר. זה לא שלא סיפרו לי על זה (אנטי סיפרה!), אבל שכחתי. טוב שנזכרתי. בינתיים חפשו אותי בשלהי יום הלימודים.

נכתב על ידי אבו-ג'יין , 27/10/2005 17:35  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ערן רבל ב-31/10/2005 12:42



44,963
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאבו-ג'יין אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אבו-ג'יין ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)