לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שאין בו ענף לקושש


כינוי:  אבו-ג'יין

בן: 48

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2006

לא פעם זה קורה


אני חושב שאפתח עסק. אתם יודעים. אם מסתבר שאני מוצלח במשהו, לפחות שארוויח מזה כסף. ערן רבל זיווגים (ע"ר), אקרא לזה. מי יודע. אולי בעתיד תהיה עלייה לרגל לקבר שלי. אני צריך לוודא שאקבר בגליל.

 

ערן רבל זיווגים (ע"ר). שיטה פשוטה ומוכחת. הביאי את עצמך וצייני את שם בן הזוג שאת מעוניינת בו (או לחילופין, תשאירי את גורם ההפתעה פתוח). אני אתאהב בך, ושניכם תתאהבו אחד בשני. התשלום: סמלי, דמי תיקון לב שבור. לא יותר.

 

רקורד היסטורי:

א. פ', חברה ראשונה. עזבה בשביל להיצמד לחבר טוב ושכן לאוהל מקורס החובשים, ולפתח איתו מערכת יחסים ארוכת טווח.

ב. ל', חובשת, ויתרה על החיזורים בשביל להיצמד לחבר טוב וחובש אחר.

ג. נ', קולגה לעבודה, ויתרה על החיזורים בשביל להיצמד לחבר טוב וקולגה אחר לעבודה.

ד. ש', חברה ללימודים, ויתרה על החיזורים בשביל להיצמד לחבר טוב וחבר אחר ללימודים.

 

רואים דפוס מתפתח?

 

***

 

עד כאן ציניות מתגוננת. מעכשיו שבירת הקוד.

 

אם אמרתי כאן שאותה ש' שאיתה אני לומד באופן די אינטנסיבי (ואף יושב לידה בדרך כלל בשיעורים) זכתה ממני להצהרת כוונות, הרי שהערב היא כינסה אותי לישיבת חירום, והודיעה לי שמבחינתה הגזרה שלה התחממה עם א', שהוא אדם מצויין וחבר ללימודים. התחממה עד כדי כך שאתמול הם נפגשו ודנו בעניינם, אלא שהם עצרו כי שניהם - בהיותם חברים טובים שלי - לא רצו שאפגע מהמהלך. מה כבר יכולתי לעשות? בלעתי רוק, חייכתי, ואיחלתי לשניהם בהצלחה. לפחות מישהו יהיה מאושר.

 

אם כך, חזרה למשבצת ההתחלה. בלי לקבל 200 ש"ח. טריטוריה מוכרת להפליא של כאב ובדידות. לפחות בירושלים יש מספיק מקום ועניין בשביל להתעלם.

זה לא קורה לי שקורה לי שזה קורה, כידוע.

 

***

 

למען האמת, הכאב היה חלש להפליא. אחרי מקרה ב' ברשימת המקרים למעלה (שהיה למעשה הפעם הראשונה שחוויתי את החוויה המרנינה הזו, שכן על הסיבה לנטישת החברה הראשונה למדתי רק ארבע שנים לאחר מכן), הייתי גמור למשך חודשים ארוכים. אני אפילו לא בטוח מתי יצאתי מזה. ייתכן שרק 11 חודשים לאחר מכן, כשהתחלתי לעבוד בקורפוריישן.

 

בשני המקרים הטריים כבר זו היתה - במקרה הגרוע ביותר צביטה קטנה במעיים וזהו. מועקה קלה בגרון. מהרגע שהיא נתנה תגובה פושרת, כבר הכנתי את עצמי לעניין. תהיתי מי זה יהיה, וזה הכל. לא הפתעה גדולה במיוחד. רק אכזבה על כך שצריך להתחיל מחדש. ניסיתי להאבק בבלתי נמנע, והפסדתי. שויין.

 

***

 

לא, זה בסדר, הכל פה נפלא

השמש יורדת, השמש עולה

יושב ומביט באבק מצטבר

תראו איזה יופי: גרגר על גרגר על גרגר

 

לא, זה בסדר, הכל משובח

השמש שוקעת, השמש תזרח

יושב פה ורק מביט בארנק מתרוקן

תראו איזה יופי: פה אין לי, פה אין לי, פה אין

 

מה איתי?

חוץ מהתקף לב קטן פה ושם

אני מרגיש מצויין

מרגיש מצויין

 

(יוני בלוך)

 

***

 

הייתי רוצה להרגיש כאב. לההרס קצת.

במקום זה יש רק קהות חושים

ועייפות

 

אבל האחרון יכול להיות בגלל השעה.

נכתב על ידי אבו-ג'יין , 22/1/2006 23:33  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ערן רבל ב-28/1/2006 13:34



44,963
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאבו-ג'יין אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אבו-ג'יין ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)