לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שאין בו ענף לקושש


כינוי:  אבו-ג'יין

בן: 48

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2006

כף אל כף


הקהל נעמד ומחא כפיים דקות ארוכות אחרי ירידת המסך. הצצתי החוצה והשתחוויתי פעמיים לפני שירדתי מהבמה. הדלקתי לעצמי סיגריה ונשענתי על הקיר, סופג את הקול המונוטוני, המשווע לחזרתי הנאדרה. שאפתי עמוקות וכיביתי את הסיגריה לפני שנתתי להם את מבוקשם. התשואות התחזקו והרעידו את הקרשים שעמדתי עליהם.

 

ראשוני הצופים התחילו לעזוב. נתתי סימן קטן למנהל הבמה. האנשים שלו זזו במהירות ונעלו את הדלתות. האנשים חזרו למקומותיהם הריקים וחזרו למחיאותיהם. שתיתי את הרעש המתחדש בתאווה בלתי נשלטת. הדציבלים השתוללו לי באוזן, מדגדגים לי את עמוד השדרה. הו, העונג הממכר!

 

צוותי ההחייאה נכנסו לפעולה עם ההתמוטטות הראשונה. דיילות בחצאיות קצרות חילקו שקיות שתיה ממותקת והאכילו את המוחאים בלחמניות עם גבינה צהובה. טוב לכח העמידה, גבינה צהובה. אני כשלעצמי נשכבתי על הבמה ונרדמתי לקול התשואות, השריקות הפראיות של הלבנטינים הנחמדים שלי מזמרות לי שיר ערש ענוג. מנהל הבמה ישחרר את האנשים בעוד שעתיים, כשכבר אחלום על ההצגה של מחר. תהיה הצלחה מסחררת. המון מחיאות כפיים.

 

 

***

(את זה עוד שרבטתי ביום ראשון, ודחיתי עד עכשיו. עכשיו אני משתמש בזה בשביל שלא לחשוב.)

נכתב על ידי אבו-ג'יין , 23/1/2006 22:36   בקטגוריות יצירתיות  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ארילו ב-25/1/2006 15:46



44,963
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאבו-ג'יין אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אבו-ג'יין ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)