לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שאין בו ענף לקושש


כינוי:  אבו-ג'יין

בן: 48

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2006

חצי בחצי


מדברים בויינט על רשות השידור ומכתבים שהיא שלחה לאזרחים, המתריע על בקשת תשלום מופרזת משהו לאגרה. גם אני קיבלתי אחד שכזה. אחרי שצחקקתי קלות על הדרישה, שכן אני, כידוע, גר במקום נטול טלוויזיה, ניסיתי להזכיר לעצמי להתקשר ולבטל. עניין בעייתי, מכיוון שהם מקבלים שיחות רק ביום ראשון ושני, מתשע בבוקר ועד ארבע אחרי הצהריים.

 

כך יצא שבטרם ההתקשרות הגיע אלי מכתב נוסף. הפעם הם טיפה יותר אגרסיביים, ועם הרבה צבע אדום, הם מבקשים ממני 2500 ש"ח, שאמורים היו להגבות כבר מ- 2002. איכשהו, זה שדרג את העניין לטיפה יותר דחוף, כך שביום שני התקשרתי אל כבוד נוכחותם.

 

ענתה לי בחורה נחמדה מאוד ששמחה לשמוע שאני סטודנט, ואפילו התעניינה בנושאים בהם אני לומד, ומלבד זאת הביעה כמויות של סימפטיה. הפתרון שהיא נתנה לי היה לשלוח פקס למשרדי הרשות בטבריה ולבקש לבטל את שני התשלומים. כשחקרתי לגבי התשלום השני, היא בדקה במחשב, ומצאה שמכיוון שרכשתי טלוויזיה בשלהי 2002, אני אמור לשלם אגרה.

 

זה כבר רע. אני מוכן לקבל את העקרון של מסים וכן הלאה וגם אני מבין את הצורך בשידור ציבורי (לא שהוא נעשה כמו שצריך...), אבל זאת כבר כניסה בוטה לפרטיות של האזרח התמים. ממתי מעניין את המדינה מה אני רוכש, ומדוע בכלל החנות מדווחת על זה?

נכתב על ידי אבו-ג'יין , 6/4/2006 12:37  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ערן רבל ב-7/4/2006 07:23



44,963
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאבו-ג'יין אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אבו-ג'יין ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)