לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שאין בו ענף לקושש


כינוי:  אבו-ג'יין

בן: 48

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2006

כתום ושחור זה הצבע שלי


באיחור מלבב של 24 שעות, הריני להגיש גם כן את הדו"ח לגבי ההופעה של הלוביות (כך נודע לי ממספר תגובות של אדם נודניק בויינט), דהיינו ה- Slack Tied Bees, או משהו כזה. כן, גם אני הייתי שם. אחד מ- 17000. כצפוי, יש לי מספר הערות:

 

א. הדשא של בלומפילד

 

כחובב כדורגל, זאת הרגשה מדהימה להתהלך על הדשא של מגרש כדורגל מפורסם. מצד לצד, מרחבת שוער לרחבת שוער והלוך ושוב. לראות את היציעים מתמלאים, לשמוע את הקהל שואג באחדות, לבעוט בבקבוק לעבר המקום המשוער של השער. תחושה מאוד חזקה, שלא ממש נהרסת בכך שהדשא מכוסה בברזנט כחול, או שישי עוד רבבת אנשים איתך על אותו משטח, וחציים (בערך) בועטים גם כן בבקבוק. אני מתפלא שלא התארגן משחק אינקוגניטו.

 

ב. קול התור

 

כשמקבצים רבבת צופים למתחם אחד נוצרים לחצים. כל אחד יודע את זה. אז החברה הכתומה המארגנת נתנה מרחב גדול מול הבמה לכל אלו שרצו להדחק וזווית ראיה לא רעה לאלו שלא, נתנה מספר גדול של דוכנים למשקאות ומאכלים (לא גדול מדי, אבל בכל זאת), אבל הקצתה רק שני סטים של שירותים לכל אותה רבבה. שלא במפתיע, בזמן ההמתנה למופע הצטבר שם תור מיוזע להחריד, שבתמורה הציף את השירותים בשכבה דקה של מים. חמש דקות אחרי תחילת ההופעה היה ניתן להעלות שם מופעי משנה בכיכוב להקת הזמר של ירוחם וישובי הסביבה.

 

במצבים כאלה, הכל הולך. כל המחיצות בין גברים ונשים נשברות במצבים כאלה. גברים משתינים במשתנות ליד נשים שמחכות להכנס לתאים בשירותי הגברים. כוח הטבע גובר על הביישנות הלא קיימת. אלו שעדיין מחזיקים בביישנות חיכו בסבלנות לתאים.

 

ג. חוץ מזה

 

הופעה נהדרת. היה שווה לטחון את השכל עם השירים שלהם בחודש שלפני, כך שהכרתי רבים מהם, ויכולתי לדעת מתי לקפוץ נכונה. בסוף ההופעה כבר הייתי כל כך מותש מלקפוץ, שפשוט עמדתי והחזקתי את הצד ועשיתי עם הראש. לא עזר. כשהם התחילו להשתולל שוב, התחלתי גם אני.

 

ד. ועוד חוץ מזה

 

היה גם קצת זהה את הסלב. שלמה גרוניך הסתובב עם שתי הילדות הקטנות שלו. אחת, הדס מורנו זוהתה על ידי יקירתי המקפצצת. מה-שמו סטריט מהדג נחש נתן תירוצים למה הם לא מופיעים.

 

אלא מה, הכי מעצבן הוא לחזור הביתה ולקרוא דיווח על ההופעה ולראות שהדבר העיקרי בפסקה הראשונה הוא הכניסה של נינט ויודה ליציע. בלעחס. אני מוכן להסכין עם החשיפה שחביבתי המענטזת עושה לי לעולם הפופ, אבל תרבות הסלב לא בדיוק מושכת אותי. רק חבל שלא ביקשתי חתימה משלוימל'ה.

 

ה. השורה התחתונה

 

נהניתי. מאוד. אחלה התעמלות.

נכתב על ידי אבו-ג'יין , 4/6/2006 21:15  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של טלי ב-6/6/2006 21:12



44,963
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאבו-ג'יין אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אבו-ג'יין ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)