במודעה/כתבה/שירות לציבור הזה בנרג מנסים לעזור לציבור מחפשי העבודה בהבנת מונחים המופיעים בלוחות הדרושים. אחרי שקראתי בעיון את העניין, אני חושב שעדיין יש כאן חוסר הבנה משווע.
אוריינטציה מכירתית ושיווקית
אנחנו, בעלי החברה ונציגיהם בישראל ובעולם כולו, רוצים שתעשה לנו הרבה כסף. לא מעניין אותנו שום דבר אחר. לא אכפת לנו אם אתה גאון שעומד על סף הפרכת תיאוריית היחסות והצגת תיאוריה חדשנית יותר שתגרום להבנה טובה יותר של מרחב הזמן/חלל, אנחנו רוצים כסף. הרבה.
נכונות לעבודה מאומצת
אנחנו מחפשים מישהו שיהיה מוכן לעבודה הרבה בשביל מעט. אחד שייתן לנו עבודה של שלושה אנשים במחיר של אחד (ואם אפשר פחות מאחד - מה טוב!). אם אתה פראייר שמרגיש שהוא חייב לעבוד אצלנו, אתה תשלם על זה.
ראש גדול
שוב, אנחנו מחפשים מישהו שיכול לעשות עבודה של שלושה אנשים, אפילו אם אחד מהם הוא רואה החשבון של החברה ואחת היא המנקה. אתה העובד האולטימטיבי בשבילנו אם בזמן שאתה מוכר את המוצרים שלנו אתה גם יכול לעשות פאנלים.
ניסיון
אין לנו כוח או רצון להשקיע זמן בהכשרה שלך. כל רגע שאתה פה ולא תורם לחברה, זה רגע מבוזבז. עובדים טובים לא גדלים אצלנו בחברה, אלא צומחים על העצים, משם אנחנו קוטפים אותם כשהם בשלים.
יחסי אנוש טובים
אל תהיה מוזר מדי. אם אתה מסוג האנשים שגורם לאחרים לרצות להשיג ויזה דחופה למונגוליה, אולי כדאי שתעבוד עם חיות. אנחנו צריכים אנשים שיודעים לגרד גב כדי להשיג דברים. אם אתה מאלו שלא יכולים להתחנף לאנשים כמו שצריך, אז זה לא זה, וזה לא אנחנו, אלא אתה.
יכולת עבודה בצוות
יש לנו כמה אנשים שאמורים לבצע משימה. מה שאנחנו צריכים זה אחד שכולם יוכלו לרכב עליו, לתת לו את המשימות המלוכלכות, לסמוך עליו שיעשה את העבודה בזמן שאנחנו הולכים לים ומבלים המון זמן בפגישות עם אנשים שיש להם יחסי אנוש טובים משלך.
הופעה ייצוגית
אנחנו מוכרים מוצרים לקהל. הקהל מגיב לאנשים יפים. אנחנו רוצים אנשים יפים. שמנים, שתומי עיניים, שחורי שיניים, מצולקים, נכים - החוצה. אתן עם הפלולות, אתן יכולות להישאר, אבל אנחנו רוצים לראות יותר מחשוף.
כמו שניתן לראות, שוק העבודה הוא שוק מפרה ופורה, וקל מאוד להתמצא בו. רק צריך לעשות את הדברים הנכונים ולעמוד בדרישות הנורמליות לחלוטין של המערכת הכלכלית שלנו.