לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שאין בו ענף לקושש


כינוי:  אבו-ג'יין

בן: 48

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2004

מצטערים, סגור. תחזור בעוד חודש.


 

כמו שכולנו יודעים, הדברים שעושים את החיים למעצבנים אלה לא הדברים הגדולים - המצב הבטחוני, הכלכלה (הארצית או המדינית), איכות הסביבה - אלא דווקא הדברים הקטנים: הבן אדם שמתקשר עם תלונת מחשב מטופשת, האידיוט שחותך אותך, המוכרת שמדברת אלייך לא יפה במיוחד - דברים כאלה.

 

על כן, בשביל להרגיז את הפלסטינאים טוב טוב ולהחזיק את האינתיפאדה בוערת מלמטה (כמו שהממשלה רוצה, ככל הנראה) צריך להמשיך להציק להם בדברים הקטנים. חיסולים זה טוב להתלקחויות זמניות, אבל איך הנוער ירצה לצאת להתפוצץ ברחובות ישראל אם הוא לא רואה את הכיבוש מדי יום? בשביל לגדל דור חדש של שהידים צריך להציג בפניהם את הסיבות להיות שהידים שוב ושוב.

 

אם כך, מדינת ישראל מחליטה ומבצעת. המצב הבטחוני לא מונע ממשטרת ישראל לחלק דו"חות לנהגים פלסטינאים. מדינת חוק, לא? אלא שבניגוד למצב בישראל בו נהג יכול לקבל דו"ח ולהתעלם ממנו (ואולי לזכות בביטולו במסגרת מבצע זה או אחר), לפלסטינאי אין ברירה. עם הגשת הדו"ח השוטר מחרים את התעודות ולוקח אותן לתחנת המשטרה הקרובה, שם יוכל הנהג לקבל אותן בחזרה עם הצגת קבלה על תשלום הקנס.

 

שיטה מצויינת, לא? זה מבטיח 100% החזרים על הקנסות, לא? לא משנה אם הנהג אשם או לא, כמובן.

 

אלא מה עושים בשביל ממש לעצבן את האוכלוסיה? שמים מחסום בין תחנת המשטרה ובין האזרחים וסוגרים אותו. ג-א-ו-נ-י! כך למשל במזרח ירושלים סוגרים את מחסום אבו-דיס ומונעים מהאוכלוסייה להגיע לתחנת המשטרה בראס-אל-עמוד כדי לקבל בחזרה את הניירות לכל אורך תקופת החגים. קיבלת דו"ח בשבוע הראשון של ספטמבר? חכה חודש, ותוכל לחזור לנהוג. יותר טוב ככה, ממילא הם התכוונו להפוך את המכונית למכונית תופת, או לדרוס חיילים, החארות הללו.

נכתב על ידי אבו-ג'יין , 28/9/2004 08:19  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של פיקציה אמיתית ב-28/9/2004 08:42



44,963
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאבו-ג'יין אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אבו-ג'יין ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)