לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שאין בו ענף לקושש


כינוי:  אבו-ג'יין

בן: 48

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

תג מחיר


הממשלה שלי הקפיאה לי את הבניה אז אני גביתי תג מחיר
שוטר תפס אותי טס מאה-ארבעים אז אני גביתי תג מחיר
בחור בתחנה המרכזית ביקש שקל לבאר שבע אז אני גביתי תג מחיר
איזה ערס התחיל עם חברה שלי אז אני גביתי תג מחיר

כשמציקים לך
כשמפריעים לך
כשנכנסים לנשמה
כדי לברוח
כל מה שצריך לעשות
הוא לגבות תג מחיר

שתיתי קצת במסיבת רווקים ואחר כך גביתי תג מחיר
והאישה שלי הגישה לי רק פתיתים אז אחר כך גביתי תג מחיר
הבוס שלי השאיר כרטיס אשראי במגירה אז אחר כך גביתי תג מחיר
הם חוגגים בחוץ, הם מתפרעים בחוץ, בסך הכל הם גובים תג מחיר

כל כך הרבה דברים
דברים נהדרים
אפשר עם זה לעשות
זו דרך הבריחה
כל מה שצריך לעשות
הוא לגבות תג מחיר

האם צחצחת שיניים? - גביתי תג מחיר!
איפה שכחת את המכנסיים? - גביתי תג מחיר!
את הדגים האכלת? - גביתי תג מחיר!
את השיר הזה אהבת? - ... רגע... אל תענו על זה.

(עריכה: שכחתי את המקור לפנינה הזו: נו אבלו אינגלס)
נכתב על ידי אבו-ג'יין , 13/12/2009 21:29   בקטגוריות יצירתיות, לא רציני, ציניות, אלימות  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ערן רבל ב-15/12/2009 22:22
 



תגובה לא פרופורציונלית


כשקוראים את הכותרת הבאה (מתוך מבזקי ויינט), בהתחלה תוהים על מה ולמה החדשות:



אחרי הכל, זה נראה כמו משהו מגן השעשועים. הילד השתולל טיפה ליד הילדה, שני הדודים המבוגרים יותר התנפלו עליו והראו לו מה זה. אלים משהו, אבל אחרי הכל הם רק ילדים.

לכן קוראים את טקסט הידיעה במלואו:



קודם כל, חשבתי שלא מערבים הורים. מה שכן, לדעתי אופן הפעולה הנכון היה להסגיר את הילד למשטרה. הפדופיל הקטן מטריד מינית ילדות בנות 13(!). למה אף אחד לא מדבר על זה?


במקום שבו מפציצים רצועות יזרקו ילדים מרכבים.


נכתב על ידי אבו-ג'יין , 3/2/2009 16:36   בקטגוריות אלימות, ציניות  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ערן רבל ב-10/2/2009 07:08
 



44,963
הבלוג משוייך לקטגוריות: אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאבו-ג'יין אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אבו-ג'יין ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)