לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

When I lose myself I think of you


Together we''ll be running somewhere new

Avatarכינוי:  3> alin

בת: 33

ICQ: 356677570 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728




הוסף מסר

2/2009

שישי ה-13 ויום אהבה...



אתמול החלטנו ללכת לבאק דור , סתם ישבנו שם שתינו שנדי אכלנו פיצה, היה בסדר

ואז במהלך הערב נזכרנו  שזה יום שישי ה-13 , אבל לא נתנו לזה יותר מידי חשיבות

חשבנו יותר על היום שזה ה"ולנטיין דאיי" וישבנו לנו ודיברנו, ואז בסביבות 12 וקצת החלטנו שהיגיע

הזמן ללכת,כי להזמין יותר אף אחד לא רצה , יצאנו מהבאק דור ונעמדנו בחוץ כי קרין וליעד ממש רצו

למילגרו+ ( סמאש LOL ) .

שמענו בהתחלה שהיו שם מכות וזה נסגר מוקדם , אז החלטנו לצלצל לאיזה אחד שם ולשאול

מסתבר שהם בטוחים אבל הכניסה הייתה חינם לבנות עד 12 בלילה ועכשיו הכניסה עולה 50,

קרין וליעד לא רצו לשמוע את זה כנראה ובכל זאת נסענו לשם, ליעד יוליה קרין ואני, היגענו לשם

אנחנו באות לשומר ויש מלא אנשים בחוץ ( פאדיחות אש )וקרין ויוליה באות כזה לשומר ואני עומדת

הכי אחרונה מרוב פאדיחה ואז הוא כזה עושה: ת"ז ו50 ש"ח , אז קרין אומרת לו נו מה אבל 12 היה

רק לפני 45 דקות תן לנו להיכנס, והוא אומר לא, קיצר אני וליעד התחלנו ללכת לצד שני כי פאדיחות יוליה

בא גם אבל קרין העקשנית הזאת עומדת והיא לא מוכנה ללכת , אנחנו עומדות כמו מפגרות ואז באים אלינו

איזה בנים ועשים "אפשר להזמין אתכן לשתות" אז קרין עושה אם תכניס אותי חינם אז כן, בסוף שכנענו את קרין

לפרוש ולסוע לשכונה לטיילת בפארק הכט, קיצר יצאנו מצד אחר והיינו בול ליד המועדון חשפנות שאני לא בטוחה

אם הוא עדין עובד אבל זה היה לא נחמד היה שם די מגעיל , ואז תפנו מונית ונסענו עד לאופירה ומשם הלכנו לפארק

הכט,קיצר אנחנו הולכות לנו פיתאום ג'ניה מתקשר, עכשיו הבנים נסעו למועדון , הוא שואל אותי איפה אנחנו אז אמרתי

לו והוא אמר שהוא בא קיצר מה הוא מספר לנו , המועדון היה סגור הם סתם שתו בחוץ , רדפו אחריהם כלבי אמסטף,

הם ניסו ללכת למועדון אחר אבל גם הוא היה סגור,חח התיאשנו והלכנו יוליה קרין ליעד ג'ניה ואני לתחנת דלק לקנות

קפה ונסטי ולשבת בתחנה,ואז עוד הפעם ניזכרנו שזה שישי ה13 ואני כזה בא להדליק ביגריה ויוליה עושה לי לא

עוד נתפוצץ כאן, בכל מקרה הדלקתי עישנו פיתאום היה איזשהו ברק בשמיים ענק וממש יפה אבל גשם לא ירד ורעם לא היה,

אנחנו יושבים פיתאום באים ערבים מתיישבים שם ומדליקים גחלים במנגל בישביל הנרגילה אז אנחו קמנו ללכת פיתאום

המשאבה של האופניים התחילה להשמיע קולות ומהזה נבהלנו ואז העברים עושים לנו אל תידאגו לא נתפוצץ..

ואיי זה היה ערב הזויי בהחלט- ועוד שלא נדבר שאני תפוסה רצח בגלל הבגרות בספורט שהייתה לנו יום חמישי.


ונעבור במעבר חד להיום- יום אהבה היום של הולנטין הקדוש חח בטח לא כולם יודעים מיהו ביכלל וגם מהזה משנה העיקר

לקנות לבבות ולשלוח ברכות  שזה הכל כיף ויפה ואני מקווה שכולם שמחים ונהנים היום ושלא הורסים לכם את המצב רוח

כמו שעשו לי על הבוקר ועד עכשיו =[



 

יום ולנטיין הקדוש החל כציון נוצרי לזכרו של ולנטינוס הקדוש- למעשה, לזכר שלושה קדושים, כי לנוצרים יש שלושה קדושים בשם זה. האגדה מספרת כי אחד מהם השיא בסתר זוג אוהבים לפי דיני הנצרות בתקופת הקיסר קלאודיוס השני גותיקוס ועל כך נידון למוות. לפני מותו כתב מכתב לבת הסוהר שעימה התיידד וחתם "שלך ולנטיין". במשך השנים נעשה ולנטיין לפטרון האוהבים. עם השנים התחזק מעמדו של היום המוקדש לקדוש זה כיום חג.  ( ויקיפדיה ) ==> רק למי שמעניין 3>

 



ועכשיו כמה שירים ליום אהבה שאני אוהבת...

 

http://www.youtube.com/watch?v=cjuRVFMkf0I

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=4jb12Un0yX4

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=Vo_0UXRY_rY

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=uO_vFuzPJvc&feature=related

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=sF84pIhP5UM

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=ESOVrc4K3CQ&feature=related

 

ויש עוד מלא..פשוט אין לי כוח לחשוב עכשיו על עוד..

שיהיה לכולם יום אהבה שמח והרבה אושר!

 

אוהבת 3>



 

 


 

נכתב על ידי 3> alin , 14/2/2009 15:40  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



התפרקות...


אני מרגישה שאני הולכת להשתגע..!!!

הכל סביבי מחורפן .

בבית משגעים ת'שכל וחוץ מאמא אף אחד לא מבין אותי,

והבעיה היותר גדולה  היא שרוב הזמן אאמא לא בבית,וביכלל עכשיו שינו לי ת'מערכת

ואני מסיימת יותר מוקדם ללמוד מה שביכלל מעצבן כי אני חוזרת הביתה יותר מוקדם

ואז אני מתחילה לשמוע את כל הסיפורים המעצבנים והחפירות=[

אוף מעצבן...

עכשיו למשל כואבת לי היד כי סוף סוף עשיתי את החיסון הראשון מבין השלושה נגד

חיידק הפפילומה (סרטן ברחם), שאגב נעשה באכזריות =O , האחות דקרה אותי כאילו

היא סתם לוקחת מחט ודוחפת אותה בתוך כרית או משהו כזה וזה כאב .

בנוסף לכל חוזרים הביתה וגמדה צווחנית קטנה רצה לי בבית וסבתא שלי משגעת אותי שאני

אשב איתה , ולי ממש אין זין לזה עכשיו, וההורים שלה לא מגעים.

מי שמכיר אותי יודעת שאני חולה על ילדים קטנים אבל עכשיו זה פשוט מוגזם,הכל מתפוצץ

ביחד, כל ההשפעה מסביב, הבצפר ,החברים והלימודים הכל יחד.


הבחירות מתקרבות ואני ממש לא יודעת במי לבחור, בהתחלה חשבתי ליברמן אבל עכשיו אני כבר לא בטוחה

אני רק יודעת במי אני לא אבחר 100% וזה בנתניהו, לוקח מהכף של אמהות חד הוריות  אשר עומלות בשביל

שלילדים ולמשפחה יהיה כסף, לדתיים אשר לא עובדים ורק יושבים כל היום ולומדים תורה.

(אין לי בעיה עם דתיים והלימוד תורה אני פשוט חושבת זה לא פייר לקחת מימשהו אחד את המינימום שמגיע לו

ולתת למישהו אחר שפחות זקוק)

אוף למה אין איזה פוליטיקאי שיהיה לא מושחת, ולא קיצוני מידי לשום צד, נראה לי בסוף או שאני לא יצביע או שאני

ישים פתק ריק ,אם יהיה ,אין לי מושג , פעם ראשונה שאני מצביעה לרשות הממשלה.


יום חמישי היינו במילגרו + חגגנו לליקוש יומולדת מזל טוב לליקה !!!!

היה ממש כיף , למרות שבערך כחודש וחצי אחרונים אנחנו מבלים שם בימי חמישי, אבל עדין

אחלה מקום ואני אישית מאוד נהנת שם, בר 1+1 מוזיקה טובה והכל סבבה.

חח חשבנו השבוע לעשות הפסקה משם ולעשות משהו אחר  אבל נראה אם זה יתאפשר נקווה שכןן,

למרות שחלקנו רוצים לשתות ממש ביום חמישי..אהם אהם ק אהם ר אהם י אהם נ אהם י אהם


taylor swith

 

 

your face

 

I Heard a song tonight on the radio
Another girl sings about a boy
Just sees his face in every space
 Every room And i know, yeah
 If I turn around you won't be there
 If I close my eyes will you be there?
I don't wanna lose your face
I dont wanna wake up one day
 And not remember what time erased
 I dont wanna turn around
 'Cause Im not scared of what love gave me and took away
 And I dont wanna lose your face
 I've gotta picture of you in my bedroom
 And i hope it never falls
 I hope I never lose that feelin'
I used to get when you called
And I wonder to myself
 Who were you?
Where are you?
Were you ever here at all?
 I don't wanna lose your face
 I dont wanna wake up one day
And not remember what time erased
I dont wanna turn around
 'Cause Im not scared of what love gave me and took away
And I dont wanna lose your face
 
That girl in the song had it so good
I wish I could close my eyes and see you
 I wish the sky had your face
 And the oceans had your eyes
 And the sun could have your lips
 And I had you
 Oh oh yeah
I don't wanna lose your face
 I dont wanna wake up one day
 And not remember what time erased
 I dont wanna turn around
 'Cause Im not scared of what love gave me and took away
And I dont wanna lose your face
Oh no no
 I don't wanna lose your face
 And I dont wanna turn around
 
 אחלה מילים השיר קצת פחות..

http://www.youtube.com/watch?v=7YztwSsscFc 

 

 

ועוד שיר שלה שאותו ממש אהבתי את כולו...

 

 

 

 

love story

 

We were both young when I first saw you
I close my eyes and the flashback starts
I'm standing there on a balcony in summer air
See the lights, see the party, the ball gowns
See you make your way through the crowd
And say hello, little did I know

That you were Romeo
You were throwing pebbles
And my daddy said stay away from Juliet
And I was crying on the staircase
Begging you please don't go

And I said
Romeo, take me somewhere we can be alone
I'll be waiting, all there's left to do is run
You'll be the prince and I'll be the princess
It's a love story, baby, just say yes

So I sneak out to the garden to see you
We keep quiet 'cause we're dead if they knew
So close your eyes, escape this town for a little while

Oh, oh, oh

'Cause you were Romeo,
I was a scarlet letter
And my daddy said stay away from Juliet
But you were everything to me
I was begging you please don't go

And I said
Romeo, take me somewhere we can be alone
I'll be waiting, all there's left to do is run
You'll be the prince and I'll be the princess
It's a love story, baby, just say yes

Romeo, save me, they're trying to tell me how to feel
This love is difficult, but it's real
Don't be afraid, we'll make it out of this mess
It's a love story, baby, just say yes

Oh oh

I got tired of waiting
Wondering if you were ever coming around
My faith in you was fading
When I met you on the outskirts of town

And I said
Romeo save me, I've been feeling so alone
I keep waiting for you but you never come
Is this in my head, I don't know what to think
He knelt to the ground and pulled out a ring
And said

Marry me, Juliet, you'll never have to be alone
I love you and that's all I really know
I talked to your dad, go pick out a white dress
It's a love story, baby, just say yes

http://www.youtube.com/watch?v=KlbB7qt6v_0

 






...goodbey people...

3>

 

נכתב על ידי 3> alin , 1/2/2009 19:09  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל3> alin אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על 3> alin ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)