לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הבלוג של קרן - אין כניסה לילדים מעצבנים


אזהרה!!! הבלוג הזה עומד לטחון לכם ת'שכל. (אבל תקראו בכל זאת!!!)
כינוי: 

בת: 28

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2008    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

מצ'עמם בבצפר


יום ראשון ארוך במיוחד זה היה לתלמידי ז"4 בבצפר ליאובאק
אני וינון ישבנו לנו בשולחן בקצה הכיתה, וחשבנו: מצ'עמם. פתאום החלטנו לעשות סיפור בהמשכים ארוך במיוחד.

מי שלא יודע מה זה סיפור בהמשכים:

כותבים על הדף למעלה משפט, מקפלים את קצה הדף וכותבים את המילה האחרונה של המשפט כך שהאדם הבא יוכל לראות אותה. מעביירים, ואז הבא ממשיך את המשפט מהמילה האחרונה. אחר כך פותחים הכל וקוראים, ויוצא סיפור מצחיק לאללה.

אז אני וינון החלטנו לעשות אחד ארוך במיוחד, ואחרי כמה שיעורים יצרנו 6 דפים שלמים של קשקוש מוחלט. אתם מוזמנים לקרוא. כל משפט כתב מישהו אחר:

השיעור הזה לגמרי
דפוק העולם חרא תיזהרו שקר השלישי גם
חרא כמו באסלה בשירותי
מורים זונות שונא מורים שונא בית
ספר ואני שונאת לקרוא! יותר טוב לראות טלוויזיה או לשחק על
המחשב שלנו מת מת
מת ואז נרקב כמו בסרט שראינו
במסיבה הרסו לקרן את הבית
שלה ואכלנו 6 שקיות
פופקורן זה ממש טעים במיוחד עם
חמאה. יאמי! פופקורן עם חמאה טעים
לאללה יא אללה ערבים
מתים על פופקורן. צריכים למכור אותו במזנון! נוכל לאכול פופקורן
בבצפר אין מורות
נורמאליות אבל אחותי לא נורמלית היא שוכבת עם בנים ועם
בנות פקאצות זונות כמו
גבי היא פרחה לגמרי. כל השאר
נחמדות. מי נחמד, מי?
אף אחד לא יודע עד כמה ינון
מפגר!!! העולם מפגר בזמן! אנחנו
מאחרים והמורה לגמרי תהרוג את
שנינו ביחד שניים ולחוד
אחד שתיים שלוש ארבע זה
מתמטיקה זה מקצוע מטומטם מאוד
מאוד מאוד מאוד מאוד
מצ'עמם כל כך בשיעור
של"ח שיעור גרועעע!!! למה אנחנו צריכים בכלל
ללמוד של"ח זה לא שיעור
חשוב לדעת שינון קיבל 41
במבחן בערבית קיבלתי
41 זה דווקא אחלה ציון! אני קיבלתי פעם 28
בהיסטוריה קיבלתי 88
הידד לי כי אני כל כך
כל כך בטח
ממש דפוק! איך אפשר להיות כל כך
אדיוט אולמרט אדיוט
גמור. אני גמורה. ללמוד זה ממש
מעייף בית ספר זה מעייף כל
כך עושים סיפור בהמשכים
אמיתי שקרי אמיתי שקרי לא
יודע. הוא בכלל לא יודע
כלום! אני לא יודע כלום יא
סתומה. אתה בעצמך.
כנ"ל. לכי יא **** לכי **** על אבא
שלך. אין לי מושג על מה הוא
מדבר סהרה זה מקום
יבש כמו הכינרת בפאקינג ארץ
ישראל זו ארץ קטנה וחרא
לחיות בה ולהשתין בה ולחרבן בה ולהפליץ עליה. למה אנחנו חיים פה
לעזאזל לכי את לעזאזל איזה באסה
את, ואתה סתם מפגר דוס
מטומטם ביבי מטומטם כמו קרן מוגילבסקי הזונה שמעצבנת אותי
מאוד לא נוח עם נעלי הבית המעצבנות. הן כל הזמן
נופלות מכל מקום אבנים נופלות אולי זה סוף העולם וזה
חבל נורא שנגמר הדף עכשיו צריך לקרוא.

תכתבו תגובות, נשמח לשמוע שאנחנו מפגרים בשכל! יום טוב.
נכתב על ידי , 9/1/2008 16:53  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של spongebob rullez! ב-13/2/2008 13:06
 





1,098
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לspongebob rullez! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על spongebob rullez! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)