לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פילוסופיה בשקל


הרבה מאוד אנשים חושבים שאני סנובית, האמת המרה היא שאני פשוט ביישנית.
כינוי: 

בת: 37





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2006

הפאנג'ר ומה שבא איתו.


 

הוא בא

התחרמנו.

הוא לא הביא קונדום.

הוא רצה לדבר.

התבאסתי

הוא גם.

הייתה לי משמרת לילה.

סיימתי ב 5.

התקלחתי.

הלכתי אליו.

התנשקנו.

התחרמנו.

התפשטנו.

חיכינו שהוא יקום למשמרת.

הוא הלך.

שוב התנשקנו.

התחרמנו.

רציתי שיכנס כבר.

הוא עשה לי טיזיג.

צעקתי.

לא יכלתי יותר.

הוא שם קונדום.

נפל לו קצת.

התעצבנתי.

זה לא קרה לי אף פעם.

זה קורה לפעמים.

אני לא רגיל לקונדום.

הוא התעצבן גם.

נרגענו קצת.

המשכנו להתחרמן.

אני בוערת.

הוא יותר.

הוא מנסה להכנס.

זה כואב.

לא עשיתי את זה הרבה זמן.

הוא לא מצליח למצוא את הזווית.

הוא אומר שיש לי קטן.

האמת שלו קטן!

הוא סוף סוף מצליח להכנס.

זה כואב, ללא ספק.

הוא יוצא ונכנס..

יוצא ונכנס..

יוצא ונכנס..

יוצא ונכנס..

ממלמל משהו לא ברור..

אני לא גמרתי..

אני כן הוא אומר לי..

מופתעת.

היו לי צפיות.

תנוחות.

גיוון.

גמירות.

כלום.

מבואסת.

עצבנית.

הוא מפודח.

זה לא קרה לי אף פעם הוא אומר.

הוא בסרט.

אני צוחקת.

הוא מתעצבן.

אני אומרת שיקח בקלילות.

הוא חופר.

אני רוצה לישון.

אנחנו נרדמים.

הוא ישן כמו תינוק (ברור!)

יש לו מזל שאין דבר כזה כאב ביצים לבנות!

אני הולכת איפשהו באמצע הלילה (כלומר 2 בצהריים)

 

אנחנו נפגשים אחרי כמה שעות.

הוא עדיין חופר.

אני עדיין צוחקת.

הוא מבטיח.

 

מקווה שפעם הבאה יהיה יותר טוב!!

 

נכתב על ידי , 9/11/2006 17:13   בקטגוריות "הידיד"  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למאי טאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מאי טאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)