לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פילוסופיה בשקל


הרבה מאוד אנשים חושבים שאני סנובית, האמת המרה היא שאני פשוט ביישנית.
כינוי: 

בת: 37





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2006    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2006

אוהבת את הביחד שונאת את הלבד!


 

אני רוצה מישהו שילטף אותי..

אני רוצה מישהו שיגיד לי שאני יפה...

אני רוצה מישהו שגיד לי שאני מושלמת..

אני רוצה מישהו שיצחיק אותי...

אני רוצה מישהו שיחבק אותי..

אני רוצה מישהו שיראה איתי סרטים מפחידים..

אני רוצה מישהו שיתכסה איתי בפוך ונרעד שנינו מקור..

אני רוצה מישהו שיגיד לי שהוא אוהב אותי...

אני רוצה מישהו שיקשיב לי...

אני רוצה מישהו שיהיה לו אכפת..

אני רוצה מישהן שיכיר אותי..

אני רוצה מישהו שיבין אותי..

אני רוצה מישהו שיפנק אותי..

אני רוצה מישהו שיקנה לי מתנות..

אני רוצה מישהו לקרוא את ההורוסקופ שלו כל שבוע...

אני רוצה מישהו לחשוב עליו..

אני רוצה מישהו להתרגש ממנו..

אני רוצה מישהו ללמוד ממנו...

אני רוצה מישהו להתגעגע אליו..

אני רוצה מישהו לבשל לו..

אני רוצה מישהו לאכול איתו ארוחות שחיתות..

 

אני רוצה מישהו לחלוק איתו..

 

אני פשוט שונאת להיות לבד!!

 

נכתב על ידי , 11/11/2006 22:42   בקטגוריות מחשבות, הגיגים, שרעפים, prison, אביר - לא בלקסיקון שלי.  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למאי טאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מאי טאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)