לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פילוסופיה בשקל


הרבה מאוד אנשים חושבים שאני סנובית, האמת המרה היא שאני פשוט ביישנית.
כינוי: 

בת: 37





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2006    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2006

מוכנים, היכון! רוץ!!


תמיד כשהיו שואלים אותי: "מאי, את חושבת שיש דבר כזה לא מוכן?"
הייתי עונה: "חמודה, הוא מורח אותך, תמשיכי הלאה."
הרי זאת התשובה המתבקשת מבחורה כמוני, צינית, חשדנית ושלא נותנת לאף אחד לעבוד עליה.
 
עכשיו אם היו שואלים אותי: "מאי תגידי טת חושבת שיש דבר כזה לא מוכן?"
הייתי עונה: "תראי, זה תלוי, זה כל מקרה לגופו, יש מצב שהוא לא מוכן."
 
אז מה?
מה נסגר איתי?
האם נפתחו לי העיינים? האם נתתי לחומות שמסביבי ליפול?
או נהייתי תמימה?
 
הסוגייה הזאת של "המוכן/לא מוכן" מטרידה אותי מאוד.
 
מצד אחד אני חושבת שאם מגיע בחור שהוא כל מה שחיפשתי, דמינתי ורציתי, מקסים, מצחיק, יפה (והרשימה עוד ארוכה). זה שבדיוק נפרדתי מחבר שלי או שאמא שלי עברה ניתוח או שהכלב שלי מת לא ישפיע עלי! הרי מצאתי את הבחור המושלם. איך יכול להיות שאני לא אהיה מוכנה בשבילו?
ומצד שני, אולי המוכנות נמצאת בתת מודע שלנו, אולי אין לנו כלל שליטה עליה. אולי דווקא בגלל שהלב לא מוכן מבלי שאנחנו נדע את זה הוא לא מאפשר לנו לראות את כל התכונות הטובות בבן אדם שמולנו ואנחנו בעצם נשארים עיוורים.

           אני באמת רוצה להאמין שהוא לא מוכן, זה הרבה יותר קל מלחשוב שאני לא מספיק טובה!

נכתב על ידי , 9/12/2006 15:57   בקטגוריות "הידיד", אביר - לא בלקסיקון שלי., מחשבות, הגיגים, שרעפים, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למאי טאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מאי טאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)