לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פילוסופיה בשקל


הרבה מאוד אנשים חושבים שאני סנובית, האמת המרה היא שאני פשוט ביישנית.
כינוי: 

בת: 37





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2007    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2007

רגשות מעורבים


ההצלחה שלהם מול הכשלון שלי.

אני לא יכולה להיות פה יותר.

רע לי, אני סובלת. המקום הזה משתק אותי.

כולם טובים ואני לא.

כולם הצליחו ואני לא.

כולם חלק מאותה קבוצה ואני לא.

אני לבד, לא חלק מהם, לא חלק מאף אחד.

לא מוערכת..

אולי לא שווה.

רגשות מעורבים.

לא אוהבת להרגיש קנאה כלפי החברים שלי, שונאת את זה, רוצה להיות מאושרת, שמחה, גאה אך זה משתלט עלי, רוצה גם. רוצה גם להיות בטקס, רוצה גם לקבל סיכה, ארון, איזשהי הערכה, אחראיות.

אולי לא מגיע לי, אולי אני חיה בבועה, בפנטזיה.

מסגלת לעצמי תכונות שלא באמת יש לי.

שלא באמת קיימות.

אולי אני לא מי שחשבתי שאני!

אולי אני באמת תופסת מעצמי סתם.

 

שונאת להיות פה,

משעוממת.

 

זאת לא אני, או לפחות לא האני שאני רוצה להיות.

שונאת את המצב שאני נמצאת בו עכשיו.

רוצה להתשחרר, לא רוצה יותר.

רוצה להיות במקום אחר, מקום חדש, מקום שונה, לא עם אותם האנשים לא באותם התנאים.

התחלה חדשה.

 

והאם בכלל יהיה לי טוב יותר?

הרי הבעיה היא בי!

והיא תמשיך לנשום, תמשיך להתקיים, תמשיך לאיים, ואני, אני אמשיך לסבול!

לא יכולה להמשיך ככה יותר!

 

לא אוהבת להיות פה, פשוט לא!

 

 


הקטע נכתב במהלך השבוע בבסיס, אלו רגשות שעולים בי מדי פעם לאור משבר שעברתי בצבא.

הקטע חסום לתגובות כי הוא לא רלוונטי לעכשיו, אבל הוא חלק ממני ואני בכל זאת רוצה שיהיה בבלוג!

 

נכתב על ידי , 19/1/2007 22:16  
קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למאי טאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מאי טאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)