לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פילוסופיה בשקל


הרבה מאוד אנשים חושבים שאני סנובית, האמת המרה היא שאני פשוט ביישנית.
כינוי: 

בת: 37





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2007

מרגיז אותי..


 

מרגיז אותי שהיא כל הזמן צועקת עלי.

מרגיז אותי שהיא כל הזמן מאשימה אותי.

מרגיז אותי שהוא לא סגור על עצמו.

מרגיז אותי שהוא לא מעריך את מה שיש לו ביד.

מרגיז אותי שהוא כזה חנון.

מרגיז אותי שהוא כל כך שונה ממני.

מרגיז אותי שהוא חסכן.

מרגיז אותי שהוא לא כמו שאני רוצה שהוא יהיה.

מרגיז אותי שהוא כל כך עצור.

מרגיז אותי שהוא כל כך מחושב.

מרגיז אותי שהוא לא פועל על פי הלב.

מרגיז אותי שהוא כל כך ריאלי.

מרגיז אותי שהוא כל כך מסודר.

מרגיז אותי שהוא שונא לריב.

מרגיז אותי שהוא כזה צדיק.

מרגיז אותי שהוא מסורתי.

מרגיז אותי שא' טיפשה!

מרגיז אותי שש' לא מבינה!

מרגיז אותי שש' מדברת רק על עצמה.

מרגיז אותי שאני לא יכולה להפתח לש'.

מרגיז אותי שחברות שלי יבשות.

מרגיז אותי שאף פעם לא עשינו משהו יותד מדי מהנה ביחד.

מרגיז אותי שאין לי קבוצה קרובה של מס' חברות

מרגיז אותי כי אני מרגישה פספוס.

מרגיז אותי שש' שונאת מסיבות.

מרגיז אותי שחברות שלי לא יודעות לאכול.

מרגיז אותי שהן כל כך כבדות.

מרגיז אותי שלא יצאתי לקצונה.

מרגיז אותי שהתבזבזתי בצבא!

מרגיז אותי שיש יותר טיפשים ממני במקומות יותר טובים.

מרגיז אותי שלא העריכו אותי מספיק.

מרגיז אותי שכולםם יוצאים לקצונה!

מרגיז אותי שד' וד' ונ' מנסים כל הזמן לדפוק אותי.

מרגיז אותי שאני שונאת השגרה.

מרגיז אותי העובדה שאני לא יודעת מה יהיה הלאה.

מרגיז אותי שחם

מרגיז אותי ששום דבר לא מלהיב אותי

מרגיז אותי שאני משעוממת!!

מרגיז אותי שאין שום דבר לראות בטלויזיה!

 

מרגיז אותי, מרגיז אותי, מרגיז אותי..

 

 

המון המון המון קיטור!!!!!!

נכתב על ידי , 23/6/2007 19:53   בקטגוריות מאי  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למאי טאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מאי טאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)