לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פילוסופיה בשקל


הרבה מאוד אנשים חושבים שאני סנובית, האמת המרה היא שאני פשוט ביישנית.
כינוי: 

בת: 37





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2008    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

אז מה הלאה??


לאחר כמעט חודש של עשיית כלום! החיים מתחילים לזוז קצת..

ומה בתפריט?

חיים ללא הפסקה..

בתור מנה ראשונה - כל המשפחה מגיעה מחו"ל ממשיך לחתונה ביום ראשון הקרוב.

בתור מנה שנייה - עבודה שמתחילה ב1.7 מתובלת בוול סטרייט, פסיכומטרי, אולי ביקור של הבחור הקנדי בישראל, די הרבה טיולים בארץ, המון המון מחסור בשעות שינה, בתקווה שלא ישכחו להוסיף הרבה הרבה כסף והכי חשוב מתובלת בהמון המון כיף!!

לקינוח ניתן למצוא טיול לדרום אמריקה וכנראה איזה גיחה קצרה לקנדה ורק אם לא אהיה ממש מפוצצת אז אולי גם טיול בארה"ב.

נשמע טוב?

יהיה טוב..

 

זה מה שמעניין אותי כרגע, אני פשוט רוצה לחיות, לחוות, להנות ולא לעצור לשנייה.

לא רוצה להתעסק בשטויות.. רק בעבודה קשה והנאה.

THIS IS MY TIME

ואני מתכוונת לנצל כל שניה. כמו תמיד.

 

החיים, חכו לי.. אני כבר באה!!

נכתב על ידי , 17/6/2008 14:31   בקטגוריות מאי, אופטימי  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למאי טאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מאי טאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)