לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פילוסופיה בשקל


הרבה מאוד אנשים חושבים שאני סנובית, האמת המרה היא שאני פשוט ביישנית.
כינוי: 

בת: 37





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2011    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אני והיא..


אני זוכרת את הפעם הראשונה שראיתי אותה, זה היה לפני חודשיים, היא הגיעה לבסיס החדש, כולה צעירה, עדיין לא משופשפת, תועה שברירית ותמימה. אני זאת שנודבתי ללוות אותה במהלך יומה הראשון (בדיעבד זה לא היה כזה נורא), היה לנו קליק מיידי וכבר בדק' הרשונות של ההכרות שלי איתה ידעתי לספר כמה היא מיוחדת. וכשאני אומרת מיוחדת אני לא מתכוונת רק לאופיה ששבה אותי אלא גם ואולי בעיקר ליופיה. העור החלק, העיינים הירוקות והגדולות והגוף המדהים שידע להראות משורטט גם שהיה בתוך המדים הגדולים והמכוערים.

אף פעם לא נמשכתי לבנות, הרבה פעמים הייתי אומרת שבנות נראות טובות, שהן כוסיות, אבל הן אף פעם לא עשו לי את זה, באמת שאני לא יודעת מה קרה לי איתה. נמשכתי אליה, עצם המחשבה עליה הייתה מרטיטה ולעיתים מרטיבה אותי. חלמתי עליה כמעט בכל לילה והיו לילות שבהן הייתי מתעוררת מזיעה. הייתי מפנטזת עליה, איך אני מפשיטה אותה, איך אני נוגעת בשדיה הזקורים,העומדים והיפים עם הפטמה הקטנה, איך אני מלקקת את כולה, מענגת אותה, מבינה אותה כמו שרק בחורה אחרת יכולה להבין. הרגשתי שאני משתגעת שאני חייבת לשתף אותה, להגיד לה. ידעתי שאני לוקחת סיכון אדיר, מסתכנת בסירוב, בדחיה, אבל לא יכלתי יותר, זה היה הרבה יותר חזק ממני. ערב אחד לקחתי אותה לטיול ברחבי הבסיס והתוודתי בפניה על כל מה שעשיתי לה במחשבותיי, כל לילות הזימה שחוויתי בשביל שתינו. אני לא יכולה להגיד שהיא הופתעה, היא אמרה שדי הרגישה את זה, והשאמת שהיא דו.  כל כך התרגשתי, לא האמנתי שזה יקרה לי באמת, עם בחורה, ועוד איתה. לא יכלתי כבר לחכות, היה לי מזל וההורים שלי טסו באותו סופ"ש לחו"ל מה שהשאיר לי בית לבד. בשביל שתינו. הרגשתי שכל החלומות שלי מתגשמים, לא יכלתי להיות מאושרת יותר. היה יום די קריר בחוץ והבית היה חמים ונעים, יצרתי אווירה מושלמת, מוזיקה שקטה, אורות עמומים, ג'קוזי מחומם.

בהתחלה שהיא הגיעה דיברנו קצת אבל די מיהרנו להכנס לג'קוזי, אני הייתי הראשונה שנכנסה, כולי בסערת רגשות, לא מעקלת את מה שאני עומדת לעשות. היא נכנסה מיד אחריי, עירומה ויפה. ראיתי את גופה המושלם באור העמום ונהנתי מכל שניה, התהפנטתי ממנה. הרגליים הארוכות היפות והחלקות, הבטן השטוחה, המותניים הצרות והגוף בצורת אגס, התחת העסיסי, השדיים הקטנים והעומדים, הצוואר הארוך, העור החלק והשיער הבלונדיני הארוך. היא התיישבה לידי בג'קוזי, שתינו עירומות, מהססות ופוחדות, ואז היא זינקה עלי, מנשקת אותי ברכות, שפתייה אל שפתיי, בתחילה רק נוגעות מבלי לערבב לשון, רק נשיקות עדינות. לאט לאט הפכו הנשיקות לתשוקתיות יותר, פראיות יותר, אנחנו מתחילות לנוע, בעדינות, תנועות סיבוביות, מסובבות את האגן, באותו הקצב, לאט, אני לא יכולה להמנע ושולחת יד אל שדיה, חופנת אותו, הוא כל כך רך, כל כך עגול, כל כך עסיסי. ביד השניה אני מלטפת אותה. היא עוזבת את פיי ומתחילה להשמיע קולות, קולות חלשים, כמעט שאינם נשמעים, בעיקר נשיפות. אני רואה שהיא אוהבת את המגע, היא נהנת ממנו. אני מתקופפת ונושקת לה בפטמה, משחקת איתה, נושכת, נושפת, צובטת, מדגדגת. היא רוצה שגם אני אהנה ותופסת בשד שלי גם כן, נוגעת בפטמה הזקורה, הכל כך רגישה. אני כל כך רטובה, אני מתה שתגע בי כבר אבל אני מתאפקת. יודעת שכמה שאתאפק יותר ככה זה יהיה טוב יותר. אנחנו מתחילות להתחבק, להתלטף, לגעת אחת בשניה בטירוף, בלהט, כל אחת בשדיה של השניה, מכירות ויודעות את ההרגשה, יודעות איך לעשות נעים, איך לגרות, איך להדליק. היא הראשונה שתופסת אומץ ושולחת יד למטה, אני נאנחת, גם המים של הג'קוזי לא מצליחים לשטוף את מה שהולך שם בפנים. הרגשתי את כולי רועדת, נהנת מכל זרם שעובר בגופי, צמרמורות נעימות של עונג, שכרון חושים שלא ניתן לתיאור. היא ידעה בדיוק, איך ואיפה לגעת, בקצב הנכון, במינון הנכון, לא חזק ולא חלש, בצורה מושלמת. הרגשתי שאני מתפוצצת, ניסיתי להושיט יד אליה אבל היא לא נתנה לי, "זה הרגע שלך" היא אמרה "תהני". היא פיסקה את רגליי והמשיכה לגעת, קצת מחדירה אצבעות, שתיים בדיוק בנק' הנכונה (הבחורה יודעת את העבודה.) ואז עוברת לדגדגן נותנת לו את מלוא תשומת הלב המגיעה לו. ואז שוב מחדירה ושוב דגדגן, אני כבר לא מצליחה לחשוב בצלילות, הכל מתערפל לי, אני חושבת ברצינות לזנוח את המין הגברי. אני אומרת לה שאני קרובה שתתמקד בדגדגן וזה בדיוק מה שהיא עושה, ולאט לאט היא מביאה אותי לגמירה מטורפת, גמירה אדירה, כזאת שאני מרגישה בכל איבריי, הרגליים שלי רועדות, אני צורחחחתת! מתקפלת מרוב עונג, מרגישה חדשה, טהורה. עכשיו תורי לענג אותה, זה קורה שוב אך הפוך. אנחנו פורשות למיטה, משתכשכות, מתלטפות, נוגעות, נהנות, צורחות וגונחות. רואים לשתינו את הלהט בעיניים, את התשוקה אחת לשנייה, את הרצון לענג ולהתענג, היא יורדת לי, מלקקת אותי, עושה שם פלאים ותוך כדי חודרת אליי עם אצבעותיה, נותנת לי הנאה כפולה, מלקקת, נושפת, נוגעת בשדיים, מגרה, רוקדת איתי, בקצב של האגן, בקצב הנשימות, בקצב הגניחות. הדבר היחיד שמעניין אותה זה לספק אותי, שאני אגמור, שאני אחווה שרשראות, אני גומרת. והיא לא מפסיקה, רוצה שאני אגמור שוב.

ערב מושלם, אווירה מושלמת, בחורה מושלמת.

 

ככה תראה הפעם הראשונה שלי עם בחורה!

 


 

 

איזה כיף זה לשמוע מהאקס המיתולוגי שאת מדהימה.

ולמרות כל ה70000 בנות שהוא זיים מאז שאתם לא ביחד את עדיין מס' 1.!!

 

האגו שלי עולה שחקים בזמן האחרון, אני תכף מאבדת קשר עם הקרקע!

 

נכתב על ידי , 24/12/2006 23:07   בקטגוריות זימה, מחשבות, הגיגים, שרעפים, אהבה ויחסים, סיפרותי  
39 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למאי טאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מאי טאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)