לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פילוסופיה בשקל


הרבה מאוד אנשים חושבים שאני סנובית, האמת המרה היא שאני פשוט ביישנית.
כינוי: 

בת: 37





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2011    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: prison. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

שבעת החטאים


למרות שזה כבר לא הנושא החם..

ראיתי אצלו ואצל עוד כמה ורציתי גם..

 

תאווה

כולם כתבו על תאווה לסקס, עזבו אתכם תאווה לסקס, זאת לא תאווה אסורה. התאווה שלי היא לכסף. אוהבת כסף. כסף זה כוח!

אבל על מי אני עובדת.. גם אצלי סקס זו תאווה! מודה, אני מכורה!

 

קנאה

אני פרפקציוניסטית כלומר אי אם דה באסט אין אבריטיניג, ברגע שמישהו אחר טוב ממני במשהו אני משתגעת, אני מקנאה, אני מושכת שערות ונהיית קצת ביצ'ית. (כמובן שאני לא אוהבת את זה)

חוץ מזה בתור בת זוג אני קצת קנאית. אני לא מהבחורות שעושות את המוות תמיד, אך לא כדאי לחבר שלי לפזול יותר מדי לצדדים. פלרטוטים זה טוב לקשר אבל צריך לדעת להגיד סטופ!

 

זללנות

האיבר הרעב בגוף שלי אינו הבטן אלא העין.

כשאני רואה משהו טעים גם אם בדיוק דפקתי ארוחת שחיתות באיזה מסעדת מזון מהיר אני אתנפל ואני ארצה, רוב הסיכויים שאני לא אסיים אך אני בכל זאת ארצה.

 

חמדנות

בתורה נאמר: "לא תחמוד". לא עובד בקשר אלי. ראו ערך קנאה.

מה שכן, אף פעם לא פעלתי בהתאם לרגשות האלו. (יאמר לזכותי)

 

גאווה

אגו, אני אעדיף להשאר בבית באיזה יום שישי, לא לדבר עם החברה הכי טובה, לעשות סצנות שלושה ימים לחבר ולא לוותר על האגו.

כואב.

מנסה לעבוד על זה.

 

עצלנות

החטא הנורא ביותר שלי.

מגיע לי להשרף באש הגהנום בגללו.

אני עצלנית, הכי עצלנית שיש, כל דבר נדחה למחר, כל דבר לא חשוב מספיק כדי להקים אותי מהמיטה עכשיו, כל תשובה לשאלה שיש לי לא כזאת בעלת חשיבות ולא תיצור לי כזה חור בהשכלה, אין לי כוח לעצמי לפעמים, אין לי כוח לצאת, אין לי כוח לאכול, פשוט עצלנות.

עצלנות זאת מחלה קשה. מחפשת תרופה בצורה נואשת.

 

זעם

כשאלוהים תכנן אותי הוא שכח לשים לי שסתום בין המוח לפה וזה בא לידי ביטוי בעיקר שאני כועסת. כל כך הרבה פעמים בחיי מצאתי את עצמי מצטערת ומתחרטת קצת בוכה וקצת מייבבת על מנת שיסלחו לי. הרבה פעמים נענשתי בחיי כי לא ידעתי להגיד מספיק!

 

 


 

צרות באות בצרורות.

אם זה החוש הומור והשנינות שלי שמשחקים איתי מחבואים?

הבטחון העצמי הירוד שלי שנהיה כל כך קטן ומזערי שגם בעזרת זכוכית מגדלת קשה לי לראות אותו.

אהבה ששכחתי איך בכלל אוהבים.

המוטיבציה שלי שנטשה אותי.

החברים שלי שלפעמים אני שואלת איפה הם?

הצבא שאיכזב אותי.. והתאכזב חזרה..

הבלבול שמלווה אותי כל הזמן והוא הדבר הקרוב ביותר שיש ל למע' יחסים.

הפחד.

הכאב.

הדמעות.

"הוא".

 

יש לי מספיק צרות להרבה מאוד זמן.

נמאס לי לשקוע.

אני רוצה להצליח לצוף, להצליח להרים את הראש מעל המים..

אני לא יודעת למה או למי אני מחכה? מה אני מצפה "שיציל" אותי? מה זה הדבר הגדול הזה שיקרה וישנה הכל?

האם אני מתעסקת בטפל במקום לנסות להוציא את עצמי מהבוץ?  

 

נכתב על ידי , 7/2/2007 23:12   בקטגוריות prison, מאי, מחשבות, הגיגים, שרעפים, פרוייקט, פרוייקט, פסימי, שחרור קיטור  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



דווקא כשאני מעונינת, אני הכי משעממת


 

קראתי פעם באיזשהו מקום שאם רוצים להצחיק את אלוהים צריך לספר לו התוכניות שלנו לעתיד.

נכון לאיך שהמצב שלי נראה עכשיו, אני בטוחה שהוא יושב לו שם למעלה ונחנק מרוב צחוק.

אני רוצה חבר!

אמרתי לו את זה אינסוף פעמים, אבל הוא מתעקש, מתעקש לשלוח לי רק זבובים, צפרדעים, וסוגים שונים של מצורעים.

מדי פעם הוא נחמד אלי קצת ושולח לי גברבר חמוד אבל אז הוא דואג לגרום לי לצאת מפגרת, משעממת, סתומה או כל דבר אחר (נורא) שתבחרו.

השאלה היחידה שעולה לי היא:

האם הוא באמת אשם בזה שאני מתבזה?

ככל שקל הרבה יותר להאשים אותו אני יודעת שהאשמה היא בי!

ומכאן עולה שאלה נוספת:

למה?


למרות שאני מאמינה שאין הנחתום מעיד על עיסתו, אינני יכולה להמנע עכשיו מלהשמע כמו פרסומת עצמית.

אני בחורה טובה, ממשפחה טובה, לא מעשנת, יש לי אופי די טוב, אני מתחשבת, אוהבת לעזור, רגישה, חמודה, אסרטיבית, סקסית, יש לי גוף טוב, אני נראית טוב, יש לי חוש הומור, אני שנונה, אני צינית, אני אינטליגנטית, אוהבת לטייל, אוהבת לצאת, לשתות, ספונטנית.. וכו'.

ככה אני נראית בעיני אלה שלא מעניינים אותי. 

למרות שאני מאמינה שאין הנתחום מעיד על עיסתו, אינני יכולה להמנע עכשיו מלהשמע כמו םרסומת עצמית.

ביישנית, שקטה, חסרת בטחון, משעממת, לא מעניינת, לא מועילה ולא מזיקה, שלומפרית, לא מצחיקה, נראית סבבה, כנועה, וותרנית.

ככה אני נראית בעיני אלה שמעניינים אותי. 


ועכשיו אני חוזרת לשאלה שלמעלה, למה??

למה, זה לא יכול להיות הפוך? הרי התכונות האלו נטועות בי, הן קיימות בתוכי, אני לא אמורה להמציא את עצמי מחדש? למה אני לא נותנת להם לצאת? למה כל הגברים הפחות נחמדים או יותר נכון הפחות מתאימים לי הרבה פעמים מוקסמים ממני, יוצאים עם טעם של עוד ולעומתם אלה שבאמת אכפת לי מהם די מצפצפים?!

למה אני לא יכולה להיות האני האמיתי, למה כשמשהו/מישהו ממש חשוב לי אני מסתגרת בתוך הקונכיה שלי ורק מדי פעם מציצה לא באמת נותנת לאף אחד להתקרב, יש לי מה להציע, למה דווקא שזה חשוב לי אני לא נותנת לאף אחד לראות, וכשלא חשוב לי אני יוצאת בקולי קולות, בבטחון, באסרטיביות, בשנינות.

זה פשוט עובד ביחס הפוך!

 

למה דווקא כשאני הכי מעוניינת אני הכי משעממת?!

 

 

*הקטע נכתב בצורה הומריסטית, אין לו שום רצון וכוונה לצחוק או לזלזל באלוהים.

נכתב על ידי , 9/12/2006 19:17   בקטגוריות prison, אביר - לא בלקסיקון שלי., אהבה ויחסים, מחשבות, הגיגים, שרעפים, פסימי, שחרור קיטור  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



please fix me!!!


תקנו את הדבר השבור הזה שאני קוראת לו אני!!!|
לא אוהבת את מי שאני...

אני יכולה להיות גרסה משופרת שלי אם רק היה לי יותר בטחון!!!

איך אני משפצת???

איך אני יכולה להשתנות?

להיות בטוחה יותר?

אמיתית יותר?

חשדנית פחות???

 

רוצה שינוי, תיקון, טיפול 10000!!!

 

רוצה להיות אני אחר!!!

 

לא אוהבת את מי שאני עכשיו!! לא!! ממש לא!!

נכתב על ידי , 7/12/2006 15:54   בקטגוריות הצד המרוקאי שלי, הרהורים מלפני שבועיים, prison, פסימי  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אוהבת את הביחד שונאת את הלבד!


 

אני רוצה מישהו שילטף אותי..

אני רוצה מישהו שיגיד לי שאני יפה...

אני רוצה מישהו שגיד לי שאני מושלמת..

אני רוצה מישהו שיצחיק אותי...

אני רוצה מישהו שיחבק אותי..

אני רוצה מישהו שיראה איתי סרטים מפחידים..

אני רוצה מישהו שיתכסה איתי בפוך ונרעד שנינו מקור..

אני רוצה מישהו שיגיד לי שהוא אוהב אותי...

אני רוצה מישהו שיקשיב לי...

אני רוצה מישהו שיהיה לו אכפת..

אני רוצה מישהן שיכיר אותי..

אני רוצה מישהו שיבין אותי..

אני רוצה מישהו שיפנק אותי..

אני רוצה מישהו שיקנה לי מתנות..

אני רוצה מישהו לקרוא את ההורוסקופ שלו כל שבוע...

אני רוצה מישהו לחשוב עליו..

אני רוצה מישהו להתרגש ממנו..

אני רוצה מישהו ללמוד ממנו...

אני רוצה מישהו להתגעגע אליו..

אני רוצה מישהו לבשל לו..

אני רוצה מישהו לאכול איתו ארוחות שחיתות..

 

אני רוצה מישהו לחלוק איתו..

 

אני פשוט שונאת להיות לבד!!

 

נכתב על ידי , 11/11/2006 22:42   בקטגוריות מחשבות, הגיגים, שרעפים, prison, אביר - לא בלקסיקון שלי.  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תקועה...


 

אתמול אחד מ"איתנו" סיים..

לפני שבוע הוא סיים..

עוד חודשיים היא תסיים..

עוד שלושה חדשים עוד אחד מ"איתנו" יסיים...

 

ורק אני תקועה, נשארת באותו מקום..

עדיין ממורמרת על זה שהעיפו אותי,

ולא מתקדמת לשום מקום..

 

* "איתנו" - כי אני לא באמת מרגישה חלק מהם!

 

 

נכתב על ידי , 2/11/2006 17:45   בקטגוריות prison  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למאי טאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מאי טאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)