לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

פילוסופיה בשקל


הרבה מאוד אנשים חושבים שאני סנובית, האמת המרה היא שאני פשוט ביישנית.
כינוי: 

בת: 37





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2011    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: ,. לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אז מה נשתנה?


בין מקבץ בגיאומטריה לסימולציה באנגלית אני יושבת לי כאן עכשיו מול המחשב ותוהה: מה נשתנה? אבל בעיקר תוהה מה עוד ישתנה.

 

נמצאת במאין תקופת ביינים לחוצה.

הטיול הגדול לחו"ל שהביאו אחריו תקופה קצרה של עבודה לטובת המועדפת שבכלל לא הספקתי לסיים, פסיכומטרי מלחיץ ומעייף רגשית ומנטלית וגם לא אגזים אם אומר פיזית. כל כך הרבה תלוי במבחן הזה. כל העתיד. גם כל העבר. כל מה שתמיד רציתי להיות וכל מה שתמיד ארצה להיות. הורים שנושפים בעורף, החבר שאני לא יודעת מה יהיה איתו, החברים שמסרבים לשמוע שאני רוצה לעזוב. הרצון החייתי לטייל, לפרוץ גבולות, להיות שונה, מעניינת. ותוך כדי גם להיות שלמה.

אם תשאלו אותי איפה אהיה עוד שנה? הרי שהתשובה אין.. אין לי מושג איפה אהיה עוד חודשיים. אז עוד שנה? כל כך הרבה צמתים עומדים בפניי, שכל פניה בהם מוליכה לחיים שונים מאוד מהשניים. איפה אני אגור? מה אני אלמד? וכנראה שהכי חשוב עם מי אני אהיה?

לא מאמינה בחרטות, מאמינה שכל דבר נעשה בשל סיבות מסויימות ולאחר שיקולים ושגם אם בדיעבד זה מתגלה כטעות הרי זה מה שהיה נראה לאותו רגע. אבל כמה שארצה להתכחש לחרטות ולהגיד שאני לא מאמינה בהן ולא חשה בהן, הן ישובו לכונן בי מדי פעם.. להגיד לי הייי אני כאן. וזאת התקופה שאני יכולה לעשות הכי הרבה טעויות. לא רוצה לעשות טעויות. רוצה שהכל ידפוק לי כמו שעון. אבל משום מה לעיתים יש לי הרגשה שזה פשוט לא אפשרי. לא לי לפחות. יש לי יותר מדי דברים שלאחרים אין. בעיות שאחרים בכלל לא מתעסקים בהם.

מה שמשעשע אותי הכי הרבה זאת העובדה שפעם ידעתי הכל (ככה לפחות הרגשתי) ידעתי מה אני עושה, מתי אני עושה ומה אני אמשיך לעשות.. הייתה לי תוכניות לגבי העתיד שלי.. והכל עכשיו הולך לאיבוד.. הכל פתאום מעורפל ולא ברור.

ללמוד? לא ללמוד? קנדה? ישראל? לטייל? לעבוד? להפרד? להלחם?

מה? מה? מה?

מהי התשובה הנכונה?

 

לפעמים אני חושבת שזאת התקופה הטובה ביותר בחיי, אני צעירה, הרפתקנית, בלי משפחה לפרנס, בלי ילדים, בלי מחוייבות לכל החיים. פשוט חופשיה.

אבל מצד שני כל הבלבול הזה שנובע מהחופש לפעמים יכול להוריד אותי מהפסים ולשגע אותי..

אני יודעת שאני אתגעגע לתקופה הזאת אך אני לא יכולה שלא לרצות שהיא תגמר כבר..

 

עכשיו אני אחזור לי לסימולציה באנגלית שכל כך מצפה כבר שאני אפתור אותה (הרי אני דוחה אותה כבר כמה ימים)

ואגיד לעצמי שהכל יהיה בסדר.

אפסיק לחשוב ואתמקד בהווה.

 

להת'.

נכתב על ידי , 16/11/2008 13:34   בקטגוריות מאי, מחשבות, הגיגים, שרעפים, אופטימי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תוצאה הפוכה.


לא משנה כמה אני אשתדל, לא משנה כמה אני אנסה להיות בסדר, אני פשוט תמיד אהיה טועה, אני אף פעם לא אצליח לרצות אותה..

וזה לא שאני שה תמים אני רחוקה מלהיות כזאת. אבל אני באמת משתדלת ואני באמת אוהבת אותה ובאמת מעריכה ומודה לה אבל היא פשוט לא נותנת לי להראות לה את זה פשוט לא נותנת לי..

 

ומה שהכי גרוע זה שנדמה לי לפעמים שאני הופכת להיות היא.. מבלי לרצות. אני הופכת להיות דומה לה יותר ויותר, מרחיקה את האנשים שאני אוהבת, קרה, לא מתחשבת בעיקר פקעת עצבים.

למה כל מה שאי פעם נחרדתי ממנו והסתגייתי ממנו פתאום קורה לי???

נכתב על ידי , 22/9/2008 22:40   בקטגוריות מאי, מחשבות, הגיגים, שרעפים, פסימי  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מקום טוב באמצע


כל פעם שאנחנו נפגשים אנחנו מנהלים בדיוק את אותה השיחה..

הדבר היחיד שמתשנה זה המיקום והתאריך בלוח השנה.

 

תמיד שאני מגיעה אנחנו נמנעים מלדבר על הנושא, כל צד מפחד לעשות את הצד הראשון ואז כשהוא סוף סוף עולה הנושא אנחנו נכנסים למין מערבולת כזאת, כל אחד אומר את שעל ליבו ובכלל לא מקשיב..

תמיד אותם דברים נאמרים.. תמיד אותם נימוקים, תמיד אותן הצעות.

ומה קורה בסוף?

שוב בלבול, ושוב אני לא יודעת מה לעשות..

כשאני שם, אני בטוחה ששם המקום שלי וכשאני כאן אני בטוחה שכאן המקום שלי..

לכל מקום יש יתרונות ולכל מקום יש חסרונות..

 

אבל לפעמים מרגיש לי שאני קצת עיוורת שאני לא באמת רואה מול מה אני עומדת..

יש לי כל כך הרבה כאן, יש לי אותם, שיתמכו בי ויתנו לי כל מה שאני רוצה, יש לי בית מדהים, יש לי אפשרות ללמוד בבית ספר מעולה, והכי חשוב זה שיש לי אפשרות להתקדם הרבה יותר מהר, יש כאן מי שיעזור לי שיתמוך בי נפשית ופינססית.. שם ההתקדמות שלי תהיה הרבה יותר קשה, אני אצטרך להוכיח את עצמי פעם אחרי פעם אחרי פעם וכל זה יקח לי המון זמן.. הרי אני יודעת שבעולם הזה בלי קשרים אתה לא באמת שווה הרבה, וכאן יש לי המון ושם כלום!!

ומה בעצם יש לי שם? חברים? מזמן כבר הבנתי שחברים אפשר למצוא בכל מקום.. מכרים? גם את זה אפשר למצוא בכל מקום.. שפה? את השפה אני כבר אלמד כמו שצריך.. תרבות?  מנטליות? תוכניות טלוויזיה? זיכרונות?

זה די מתגמד לעומת מה שיש כאן..

ועדיין..

משהו עוצר אותי.

משהו מונע ממני לעשות את הצעד הזה.

אין לי מושג מה או למה..

אני פשוט לא מסוגלת להגיד לעצמי: "אוקיי את עוברת"

זה פשוט גדול עלי..

אני מפחדת..

זהו..

כנראה שאני פשוט מפחדת..

והעולם לא שייך לפחדנים..

אבל עדיין אני מרגישה שאני משאירה כל כך הרבה מאחוריי.. כל מה שאני ישאר שם בעצם! פה זה להתחיל הכל מאפס מבחינת חברים, שפה, סביבה..

ואני לא יודעת אם אני רוצה את זה.. 

 

אני רוצה לחסוך לעצמי את כאב הלב הזה.. לא רוצה להתמודד עם זה לבד, אולי אם היה לי פרטנר, מישהו לחלוק איתו, אולי אז לא הייתי מפחדת, אבל כאן, במצב הזה, כשאני לבד.. אין לי לא את האומץ ולא את הרצון..

אני צריכה שמישהו יבין את המצב שלי בדיוק כמו שאני מבינה אותו ויגיד לי מה הוא היה עושה.. אבל אין אף אחד כזה.. אף אחד לא באמת מבין את המצב שאני נמצאת, אף אחד לא רואה את כל הצדדים כמו שאני רואה אותם..

מצד אחד יש את אבא עם כל ניסיון החיים שלו שהוכיח את עצמו יותר מפעם אחת ומצד שני יש את כל החברים עם החוסר ניסיון שלנם אבל עם החשיבה המודרנית יותר..!

וכל אחד אומר משהו אחר וכל אחד היה פועל בצורה אחרת וכל אחד מביא נימוקים משכנעים..

ואני זאת בסוף שנשארת עם כל דברי החוכמה, עם כל הרעיונות, עם כל הנימוקים, עם כל ההצעות.. ובעיקר עם כל הבלבול..

 

 

אז אני אמשיך לי להיות מבולבלת ואמשיך לדחות את ההחלטה..

אולי מתישהו אני אחליט ועוד אהיה שלמה עם זה..

למרות שאז שוב תבוא שיחה מאיזה גורם ושוב תהפוך את הקערה על פיה

 

 

אם רק היה איזה מקום טוב באמצע..שהכל יהיה במקום אחד..

 

 


משהו קטן וטוב #1 - אין כמו אבא ואמא.. ומשפחה בכלל..

נכתב על ידי , 19/2/2008 15:52   בקטגוריות מאי, מחשבות, הגיגים, שרעפים  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מכתב לש'


אני לא יודעת לקרוא אותך.. וזה משגע אותי..

אני לא יודעת להבחין בין אם אתה עולם ומלואו, בחור שמתחבא מאחורי החומות שלו ומסרב להפתח, מסרב להיות אמיתי.. מפחד להפגע..

או שאתה סתם שטחי ומה שאתה אומר זה מה שאתה באמת מתכוון.. שאין פה הרבה מעבר..

מצד אחד אתה תמיד מוכן להקשיב לי, תמיד תמכת בי כשרציתי. אבל מצד שני יש לי תחושה שאתה לא באמת מבין אותי, קשה לי לבוא אליך עם בעיות, קשה לי להפתח אליך.

אולי שוב כמו תמיד הבעיה היא אצלי...

אני באמת באמת לא יודעת.

 

אם אני יוצאת מנק' הנחה שכל מה שאמרת לי התכוונת אליו, אני לא אגזים אם אגיד שאתה הבחור שגרם לי להרגיש הכי מיוחדת בעולם, אני לא זוכרת מישהו שהחמיא לי ברמות שאתה החמאת, מישהו שדאג לי כמו שאתה דאגת, שהגן עלי כל כך שפינק אותי..

בגלל שלמדתי קצת להכיר אותך ואני יודעת שאתה אל בחור קיטשי ולא בחור שנפתח בקלות, בגלל זה קשה לי להאמין לכל הצהרות האהבה שלך, קשה לי להאמין שאלי המילים והמחוות יוצאות כל כך בקלות..

אני פשוט לא בחורה קלה, אני מורכבת, אני חושבת המון.. אולי אני קצת גדולה עלייך.. ואני לא אומרת את זה בשחצנות, להפך, אולי אני כבדה לך..

מה אתה צריך מישהי שתבלבל לך את המוח?

אתה לוקח הכל בחיוך, הכל בסבבה, לא נפגע, לא נעלב.. תמיד הכל בסדר איתך..

וזה שוב מביא אותי לנק ההתחלה? האם כל זה הצגה אחת גדולה? או שאתה באמת כזה?

קשה לי איתך, אני כל הזמן מנתחת, מחשבת, מה, למה, כמה? אין אצלי דברים פשוטים..

 

למה אני לא מאמינה להצהרות האהבה שלך? כי כל פעם שאמרת לי שאתה אוהב אותי זה היה לפני אחרי או בזמן..

אני שונאת שאומרים לי את זה ככה כי זה מרגיש שזה בעקבות הסקס, שאין כאילו מה להגיד אז זה מה שאומרים..

ולמה עוד אני לא מאמינה להצהרות האהבה שלך? כי אם היית באמת מתכוון לא בהכרח היית נותן לי לוותר עלינו כל כך בקלות..

 

אתה בחור נפלא, בחור שגרם לי להרגיש כל כך מיוחדת, כל כך אישה.. כי אתה כזה גבר.. גבר במלוא המובן של המילה..

אני חושבת עליך, חוששת ממך, ובעיקר לא מבינה אותך..

 

מי עוד יהפוך את העולם בשבילי?

מי עוד ילחם את המלחמות שלי?

מי יעשה הכל רק כדי לראות אותי מחייכת?

מי יוותר לי ויישן על המיטה החורקת?

מי ייגן עלי?

מי יחבק אותי ככה?

מי יגיד לי שהוא מכור אלי?

מי יחמיא לי?

ומי יתגאה בי?

ומי יפרגן לי?

 

ואני תוהה - הכל אמיתי?

 


ש' הוא בחור שהכרתי באנגליה, הוא היה השותף שלי לדירה, היינו ביחד במשך חודשיים באנגליה ועכשיו עוד חודש בארץ.

באנגליה הקשר היה ממש ממש אינטנסיבי והיה מעולה.. בארץ זה הרבה יותר קשה אנחנו גרים ממש ממש רחוק אחד מהשני ואנחנו מנסים לנהל סוג של מע' יחסים. עובד? לא בטוח..

נכתב על ידי , 9/2/2008 00:14   בקטגוריות מאי, מחשבות, הגיגים, שרעפים, אהבה ויחסים  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



החדשות החמות


הכרטיס שולם, עוד 30 יום בדיוק אני בתאילנד

 

 


 

החלטתי לתת לה עוד הזמדנות, לתת לה צ'אנס להפתח אלי מחדש, לנסות להבין באיזה מצב היא נמצאת במקום לעשות לה סרטים..

אני לא באמת יכולה לצפות ממנה לעזוב הכל, לעזוב את כל מי שהיה לצידה כשאני לא הייתי, במיוחד לאור העובדה שאני טסה שוב.

 

 


 

אני נשבעת שהגמירות הכי טובות שהיו לי הן מהדוש..

 

 


 

אני מתרגשת מאוד לראות את ש' מחר.

אחרי כמעט חודש שלא ראיתי אותו.

אני מחכה לראות איך זה ירגיש.

אם אני אתלהב ממנו בדיוק כמו שהתלהבתי אז.

 

בנתיים זה מרגיש לי שזה קצת גוסס, אבל זה רק כי הבעיה היא בי..

לי קשה לנהל קשרים מרחוק, אני זאת שאוכלת סרטים. אני זאת שקשה לה להפתח.

אני אוהבת את זה אינטנסיבי, קרוב!

 

והוא כזה חמוד.. כל כך מתרגש שאני באה אליו, הוא הבטיח לי שיהיה במקרר את כל מה שאני אוהבת..

ואני מצידי הבטחתי שאני אלבש חוטיני..

 

אני כל כך מחכה להרגיש אותו שוב,

הכל איתו היה פראי, חושני..

הוא היה מביא אותי לשיאים שלא הכרתי (כמעט כמו הדוש).

 

מבטיחה לכתוב איך היה.   

 

 

נכתב על ידי , 4/2/2008 15:28   בקטגוריות זימה, מאי, מחשבות, הגיגים, שרעפים  
31 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , החיים כמשל , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למאי טאי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מאי טאי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)