לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

ורוד זה לא רק צבע


Everyone has a path, Is mine is the shortest for happiness?

כינוי:  אלינוריי

בת: 31

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

לכי תביני בנים....


אני ממש נהנית בזמן האחרון, אני יוצאת הרבה בחופשה הזאת אני כמעט ולא בבית אני מבלה עם חברות שלי שלא כל כך הייתי איתן בקשר שנה שעברה וגם עם חברות חדשות שהכרתי השנה וגם כמה ידידים.

 

היה איזה מפגש אחד עם חברות שלי וכמה ידידים יש שם מישהו שאני דיי דלוקה עליו ואני חושבת שיכול להיות שגם הוא. גם חבר שלו [ניקרא לו איתי] אמר לי שהוא דלוק עליי אבל אני לא התייחסתי לזה יותר מידי בעיקר כשיש לזה שאני מחבבת חברה.

חברה שלי [ניקרא לה נועה ] ואני, סיפרנו לחברה אחרת קרובה שלנו [ניקרא לה ספיר] שאנחנו דיי מחבבות את אותו ילד [ניקרא לו עומר] עד כאן הכל בסדר נכון?.. ואז הגיעה היום שניפגשנו...

 

היינו בחוץ כולנו ביחד דיברנו צחקנו אבל היה יחסית יבש, ספיר ואיתי התחילו לצחוק והסתבר שאני ונועה היינו נושא הבדיחה מסתבר שאיתי וספיר צחקו על זה שאני ונועה מחבבות את עומר, אז הם אמרו בואו תפנו פה מקום בשבילה ליד עומר והשתעשעו, בהתחלה לקחתי את זה כבדיחה ולא כמשהו שאמור לפגוע בי או בעומר או בנועה.. נועה כן לקחה את זה קשה, יום אחרי זה התכתבתי עם עומר הוא נישמע לי טיפה שונה, אבל כמה ימים אחרי כששוב התכתבנו הייית בטוחה שהוא השתנה ואני חושבת שזה מאותו יום כי בנים נוטים להיבהל מאהבה ומזה שמגלים שמישהי מחבבת אותם או שמישהו מגלה שהוא מחבב אותה, אני לא יודעת מה הסיבה שלו להיות קר אליי אבל אני בהחלט הרגשתי את הקרירות שלו.

אני שאלתי אותו אם משהו קרה והוא אמר שהכל כרגיל.. ואז הוא אמר "לא ידעתי שאת כזאת" שאלתי אותו למה הוא התכוון במילה כזאת והוא אמר שזה לא חשוב הוא היה אליי ממש קר ומוזר ואני לא הבנתי מדוע,זה גורם לי לחשוב שאולי הייתי צריכה לכעוס על הבדיחה שהם הריצו באותו יום... ואני אמרתי שאם מישהו ייפגע לי בידידות איתו אני לא אסלח לו על זה כי ידידות וחברות הם דברים מאוד קרובים לליבי.

עכשיו אני כל הזמן הזה עם מועקה בלב מה כבר יכל לקרות שגרם לו להשתנות בכזאת דרסטיות?!... אני מקווה שהוא יביא לי את התשובה בימים הקרובים.

נכתב על ידי אלינוריי , 19/10/2008 19:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



707
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , האופטימיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלינוריי אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלינוריי ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)