לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

? ? ? This My Life


#...#...ככל שאתה יודעה יותר אתה יודעה שאתה לא יודעה כלום...#...#

Avatarכינוי:  *~*~MuRzIk~*~*

בת: 33

ICQ: 354063176 

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2008    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2008

סוף סוף עידכון....=]


אנשים..

סוף סוף החלטתי לעדכן את בלוגי הנטוש!

קרו הרבה דברים מאז הפעם האחרונה שעדכנתי..

אבל זה לא כזה משנה…

 

תרגום: "שלום"

 

 

ראיתם אתמול היה אורבזיון??

טוב אני מודה ><" אני לא ראיתי…

אבל את הגמר אני בטוח רואה!!!

ישראל שלחה איזה מישהו לא ידועה

שמשתמט מצבא בזמן שהוא מבלה באורבזיון…

או שמצד שני אי אפשר לקרה לזה בילוי..

אבל רוסיה שלחה מישהו שווה דימה בילן

הוא חייב לנצח הפעםםם  =] 3>

 

 

 

והנה מתחילים הבגרויות והמתכונות, אכן כך מתחילים הזמנים הגרועים של חיי.

אני מאוד מקווה לא  לחטוף התמוטטות עצבים בקרוב למה אני על סף!

מי אמר שלימודים עושים טוב לבן אדם?.. או שאולי הם עושים טוב…

אבל כשאין מבחנים! מתכונות! ומברויות!!!!

נמאס לי!!! לא יכולה יותרררררר!! לא רוצה ולא רוצה!!!!!!!!!!!!!!

 

 



תרגום:                   "אחרי המבחנים"                                       "לפני המבחנים"

 

 

 "התמונה הזאת מזקירה לי את עצמי ..."

 

נכתב על ידי *~*~MuRzIk~*~* , 21/5/2008 22:22  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של murzik ב-26/5/2008 21:08
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*~*~MuRzIk~*~* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *~*~MuRzIk~*~* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)