לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


if you can't be with the one you love, love the one you are with


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2009

שליטה עצמית


בתקופה האחרונה אני שמה לב שיש דברים שאני אמורה לקחת "קשה", אבל משום מה הם עוברים לידי,

בעצם עוברים לידי זה לא ההגדרה, אבל איכשהו אני מוצאת דרך מפלט כדי לא לקחת את זה קשה,

רק אתמול בשיחה עם חברה הבנתי את זה, שדברים שפעם הייתי מתאבלת עליהם באדיקות, היום הופכים

אצלי לאיזה משפט ציני, כן הוא מלא כאב, אבל הוא עדיין ציני, כאילו אני לא שייכת לזה.

 

דיברנו על ידיד שאבד לשתינו ולא שחלילה וחס קרה לו משהו פיזי, אבל הייתה לנו ממנו התרחקות חברתית,

ואני יודעת שזה ישמע בנאלי אבל זה באמת היה הרבה באשמתו, ואני חושבת שהאשמתו הזאת נורא מורכב,

כי הוא גבר, ויש דברים שעליהם הוא לא שולט והוא לא שם לב, אבל אני מצטערת לא בהכל אפשר להשתמש בתירוץ

הזה... למרות שמשום מה נורא קל להוציא את זה בתור איזה תירוץ המאה...  "אני גבר אז מותר לי"... אז מסתבר שלא

 

הרבה פעמים אני חושבת שאני בתור בחורה צריכה לנער את הגברים שיפסיקו להשתמש בלא ידיעתם הרבה פעמים

בתירוץ המגוחך הזה.

 

זה מתחבר מצוין לדיון שהיה לי עם בחור אחר בנושא אונס והטרדה מינית (אחלה נושא לדיון אני יודעת ), נדהמתי לגלות

שגברים מתייחסים לאונס בצורה אחרת... החלוקה שלהם לסוגי אונס שונה.... ההסתכלות שלהם על אונס היא שונה...

אני חושבת שבמהלך השיחה שאלתי אותו בערך איזה מאה פעם אם הוא מבין מה עובר על בחורה כזאת, והאמת למה שיבין?

מה הוא אי פעם היה בחורה? אי פעם שדיברו איתו הסתכלו לו לחזה ולא לעיניים?

זה אולי נשמע מגוחך אבל הרבה פעמים יש בזה משהו משפיל... את מדברת עם מישהו וכל מה שיש לעשות זה להסתכל על איך

נראים היום.

ראבק תשלטו על עצמכם!!!

 

נמאס לשמוע כל הזמן שיש לכם צרכים וש"הוא" שולט בכם... להזכיר לכם גם נשים הם יצורים עם צרכים,

ואני לא רואה כל בחורה ברחוב "חופנת" גבר כדי למדוד את גודל "החבילה".

כן אני רואה את הגברים מגחכים כרגע ואומרים שהיו נהנים מזה, זה בדיוק ההבדל...

הרבה מאוד בחורות לא נהנות מזה... זה מגעיל. זה דוחה. ולצערכם הצרכים שלכם ברגעים כאלה לא באמת מעניינים אותנו,

 

בין אם זה קשר בין ידידים ולהבדיל אלף הבדלות אם זה הטרדה מינית ואונס, גברים יצטרכו להבין שבמוקדם או במאוחר הם יצטרכו

ללמוד להשתלט על עצמם... כי יותר ויותר בנות מפתחות שיטת סירוס חדשה- פיזית!!!

אני אגב בעד סירוס כימי.... מי שלא יכול לשלוט בצרכיו, יש מרפא לצרותיו

 

אז תשתלטו על עצמכם, אחרת מאוד יכאב לכם... או אולי לרגע אחד תנסו לחשוב על איך אנחנו מרגישות.

 

סתם טל- במצב רוח קרבי

נכתב על ידי , 16/2/2009 20:45  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 37

ICQ: 235500528 

תמונה




9,416
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לout of the reality אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על out of the reality ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)