לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


if you can't be with the one you love, love the one you are with


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2009

מרותקת בכח ומרצון


הרבה זמן עבר מאז הרגשתי צורך לכתוב כאן, לפרוק קצת

כנראה שמצאתי מקומות אחרים לפרוק וכרגע לא בא לי ללכת לחפש אותם

אז אני פשוט כותבת,

או שזה פשוט קשור לעובדה שאני מרותקת למיטה עם גב תפוס

בכל מקרה זה לא כיף

 

הרבה מים עברו בנהר מאז פעם אחרונה ונראה כאילו כלום לא השתנה,

החיים ממשיכים לעבור על פניי כאילו אני לא שם,

אני ממש שקועה בתוך הבועה שלי, ולא שרע לי עם זה, להיפך

מה שיש בחוץ הוא לא אטרציה כזאת גדולה.

מפתיע? אותי לא...

כל כך נח לי להיות מרותקת למיטה, אני לא צריכה להמציא לי תירוצים ללמה לא בא לי לצאת מהמיטה,

אני פשוט לא יכולה,

אני שוקעת לי בהרהורים ומחשבות, נחמד דווקא

מזל שהגוף שלי עושה לי הפסקות מדי פעם כשאני לא יודעת לקחת אותם לעצמי

רק חבל שזה עולה לי בהרבה סבל וכאבים, הזוי.

 

יום העצמאות עבר, כך גם פסח, יום השואה ויום הזכרון, הכל כהרף עין

תכף יהיו לג בעומר ושבועות ואז תגמר השנה, מדהים

היא רק התחילה אתמול...

 

ומי יודע איפה נהיה היום בעוד שנה...

 

סתם טל- בריתוק למיטה

נכתב על ידי , 30/4/2009 17:35  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 37

ICQ: 235500528 

תמונה




9,416
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , פילוסופיית חיים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לout of the reality אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על out of the reality ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)