לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 17

ICQ: 212270346 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

ידידים טובים, מאוהבים?


שלחו לי עוד בעיה:]

מקווה שאני אצליח לעזור..

אריאל.

(אם גם אתם רוצים לשלוח בעיה כתבו תגובה/לאימייל: [email protected])

:-:-:-:-:-:-:-:-:-:-:

הבעיה:

אז ככה אני דיי מקצרת..שנה שעברה אני וילד מהכיתה שלי [אבי שם בדוי] נקשרנו מאוד, היינו ידידים הכי טובים: זאת אומרת שדיברנו כמעט על הכל, נפגשנו כמעט כל יום וכל מיני..
עכשיו, אממממ שנה שעברה גם חברה שלי [ליאת שם בדוי], הצטרפה לכיתה, היא חברה טובה שלי..והיא גם נהייתה ידידה טובה שלו .השנה הזו, היינו ידידים טובים, והוא אמר לי שהוא אוהב אותי..ואני גם אהבתי אותו אבל לא אמרתי לו [טעות גדולה.כל הזמן הכחשתי]. ובסוף השנה הזו ליאת נהיתה ידידה יותר טובה שלו, והיא כל הזמן ניסתה שאני אקנא- דיברה איתו מולי וזה, הראתה לי הודעות שהוא שלח לה,דיברה הרבה עליו וזה..כיאילו גנבה לי אותו [היא עשתה את זה גם לכמה חברות אחרות שלי עם בנים אחרים]. ואני קינאתי,מאוד.עכשיו,בהתחלת חופש גדול,לפעמים שלחתי לו הודעות והוא לא ענה לי,ולה כן..רק לפעמים דיברנו כמה דקות במסן.אני חושבת שאני אוהבת אותו,או שאני מקנאה אני לא יודעת.אז הבקשות שלי הן,איך להחזיר אותו אליי? איך אני אדע אם אני אוהבת אותו/שהוא רק חסר לי/שאני מקנאה?אני עולה לח’. תודה רבה333>

התשובה שלי:

טוב אני לא אכתוב פתיחה והכל ואני ישר אענה לךD:

איך להחזיר אותו אלייך?-אם כל הזמן, אחרי שהוא פתח אלייך את ליבו ואמר לך שהוא אוהב אותך,

מה שדורש אומץ רב כדי לעשות את זה, הכחשת, אני חושבת שזה די פגע בו. הרי הוא התכונן,

חשב, לקח אומץ ואמר לך את זה. זה די פוגע אם אחרי זה את עוד מכחישה שאת אוהבת אותו.

כדי להחזיר אותו אלייך את תצטרכי להתאמץ, אני חושבת שפגעת בו ולכן הוא חיפש ידידות חדשות.

את צריכה לעשות את כל הדברים בדיוק כמו בהתחלה. איך שהתקרבת אליו בהתחלה, תעשי אותו דבר..

התחלה חדשה, למשל, אם נהיית ידידה שלו אחרי שעזרת לו במשהו, אז מתי שהוא יצטרך עזרה ישר תעזרי לו,

זה בטח יזכיר לו למה הוא כ"כ התקרב אלייך מההתחלה.

איך תדעי אם את אוהבת אותו?-לפי מה שכתבת אני חושבת שאת אוהבת אותו, אין ממש דרך לברר את זה,

כל אחת אוהבת בדרך אחרת ומרגישה אחרת כשהיא מאוהבת.

 

מקווה שעזרתי, באמת באמת השתדלתיP:,

אריאל.

 

נכתב על ידי , 8/8/2007 14:24  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Mrs.girlshelp ב-4/1/2009 17:08



10,774

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Crew Of girlStuff אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Crew Of girlStuff ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)