לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי: 

בת: 17

ICQ: 212270346 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2007

איפור מהיר


אם את רוצה להיראות כמו מליון דולר, אבל מחוסר זמן את נראית כמו שני שקל, אם את לא מבינה איך כולן מצליחות להיות מאופרות יפה תמיד, אם מראת האיפור שלך היא המראה שמעל המושב ברכב וזמן האיפור המועדף עליך הוא רמזורים... הגעת למקום הנכון! ירין שחף נחלץ לעזרתך ונותן לך את המדריך לאיפור בחמש דקות

 

את מקללת את עצמך בדרך לעבודה, כשאת ב"מראה הטבעי" וכולן מסביב נראות כאילו יצאו מסלון יופי.

"איך הן עושות את זה"? את תוהה, ומבטיחה לעצמך שבפעם הבאה תקומי בזמן, בלי ללחוץ על הנודניק ולהרוויח עוד כמה דקות שינה יקרות.

ברמזור האדום את מנסה לשים מייק-אפ, ובזה שאחריו מורחת מהר אודם, לפעמים זה יוצא בסדר, לפעמים את מגיעה לעבודה במראה פורימי משהו. הכל תלוי באורך הרמזור.

יש נשים שאוהבות להתאפר, יש כאלה שאוהבות אבל לא תמיד מוצאות את הזמן להשקיע, ויש כאלה שאיפור הכולל יותר משני פריטים פשוט מעיק עליהן והן שומרות אותו לארועים בלבד. אבל דבר אחד משותף לכולן: כולן רוצות להיראות טוב.

עבור חסרות הזמן ועבור אלה שפשוט לא אוהבות להתאפר, קבלו את המתכון לאיפור הטבעי, ובעיקר המהיר, שייקח לך שלוש עד ארבע דקות.

שחף נענה לאתגר והרי הוא לפניכן - המדריך לאיפור קוויקי, שלב אחר שלב.

לדברי שחף,"התופעה אכן מוכרת, באמת לא לכולן יש את הזמן והסבלנות בבוקר לעמוד חצי שעה מול המראה ולמזג גוונים של צלליות. אך ניתן להיראות טוב ,טבעי ובכמה דקות אם נשתמש במוצרי הבסיס ונקפיד על הכללים הבאים."

מייק - אפ. מוצר חובה למראה פנים חלק ואחיד. ניתן למצוא בשווקים מייק אפ משולב בפודרה. הוא מאפשר מריחה מהירה וחוסך את זמן קיבוע הפודרה. בעלות עור פנים בריא תוכלנה לותר על שלב זה ולהשתמש בקרם לחות להענקת עור אלסטי ובורק.

עיניים. מיזוג גוונים של צלליות אבקה הוא דבר שדורש זמן ודיוק לכן אפשר לעשות קיצור דרך משמעותי באמצעות מברשת הסומק מאפרים את העפעפיים. באותו גוון של הסומק.

לאלה מרגישות "עירומות" ללא צללית, המלצתי היא להשתמש בצלליות על בסיס קרם, הן נוחות לשימוש מהיר, ניתן למרוח אותם בקלות בעזרת כרית האצבע והתוצאה לא רעה .

באיפור העיניים ניתן לוותר על הכול. רק לא על מסקרה! שקופה או שחורה איך שתעדיפו, היא יוצרת מראה רענן, "פרשי" ו"מאירה" את העיניים.

שפתיים. וותרו על שפתון ותוחם שפתיים. שימוש בהם מצריך דיוק וזמן. הגלוס לעומתם הוא מוצר חובה. ניתן למרוח אתו בלי הצורך לחשוש שמא יצא מעט מגבולות השפתיים . במריחה אחת מהירה השפתיים הופכות בורקות ונעימות למראה.
 

נכתב על ידי , 8/8/2007 14:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קשקשים בקיץ


הקשקשת היא תוצאה של הפרשה טבעית של סבום, אשר בעקבות מצבי סטרס וחילופי מזג אוויר, משתנה הרכבה והיא מתייבשת על העור בצורה של קשקשים. קשקשת קיץ במיוחד, הינה בעיה המטרידה לא מעט אנשים, הן ברמה האסתטית והן מבחינה פיזית, שכן גירוי העור הטורדני גובר כאשר אנו מזיעים. נלחמים בקשקשים, עכשיו

 

עם חילופי העונות והכניסה לעונת הקיץ, המלווה בלחות גבוהה, הזעת יתר, שמש קופחת (שהעור אינו מגיב טוב לשילוב הקרינה עם מרכיבי עיצוב על השיער והקרקפת) שינויי טמפ' בעת יציאה ממקומות ממוזגים ועד מי ים ובריכות, רבים מכם ודאי נתקלים בתופעה בה עור הקרקפת נוטה להתייבש, השיער מאבד מגמישותו ומהברק הטבעי שלו, ומתגברת תופעת הקשקשים.

הקשקשת היא תוצאה של הפרשה טבעית של סבום, אשר בעקבות מצבי סטרס וחילופי מזג אוויר, משתנה הרכבה והיא מתייבשת על העור בצורה של קשקשים.

התופעה מתגברת אצל מי שנוטים לאלרגיות ו/או סבוריאה. להלן מספר דרכים קלות ליישום להתמודדות מוצלחת עם התופעה:

1. מומלץ לתת לשיער להתייבש באופן טבעי. במידה ואינכן מסוגלות לוותר על השימוש במייבש שיער, השתדלו להפחית את עוצמת השימוש, והקפידו למרוח קרם לחות לקרקפת ולשיער, אשר יגן על השיער ואף יסייע לכן לשמר את ההחלקה לאורך זמן.

2. הימנעו מחפיפות תכופות, שעלולות לייבש את עור הקרקפת ולהסיר את השומן הטבעי המזין את הקרקפת.

יש לחפוף בין שלוש לארבע פעמים בשבוע עם שמפו נגד קשקשים, המכיל תמצית שמן אובליפיכה, שאמור לסייע בהרגעת העור ובהעלמת תחושת הגרד.

3. השימוש במרכך שיער עלול לחנוק את הזקיק בשיכבת השומן הטבעית, דבר שעלול להגביר את הגירוי ואף ולגרום לנשירה. לכן יש להשתמש במרכך רק על שני השליש האחרונים של השיער.

4. בעת החפיפה עסו את עור הקרקפת והשהו את השמפו על השיער למשך מספר דקות - פעולה זו תסייע למקסם את הליך הניקוי.

5. רצוי לחפוף את השיער עם מים פושרים, שכן מים חמים יגביר את תחושת היובש והגירוי.

6. לאחר החפיפה יש למרוח קרם לחות לקרקפת המכיל ויטמין B5 וסיליקון להעשרת הקרקפת, למניעת גרד ויובש ולשמירה על שיער מטופח.

7. יש להמנע מסירוק השיער בעודו רטוב. יבשו את השיער עם מגבת יבשה בצורה של הספגה, כך שהשיער ישמור על הלחות הדרושה לו שספג מהשמפו, ולאחר מכן סרקו אותו בעדינות.

8. הקפדה על תזונה נכונה תסייע לשמירה על עור הקרקפת ועל הקלה בתופעת הקשקשת. צמצמו את צריכת הסוכר והשמרים, והגדילו את צריכת המאכלים המכילים ויטמין B כגון: דגנים מלאים, חלמון ביצה, פולי סויה, בננות, אבוקדו, אגוזים וירקות ירוקי עלים.

חומצות שומן אומגה 3 המצויות בדגי מי מעמקים קרים (כגון: סלמון, מקרל וטונה), מסייעות להתחדשות תאים בגוף ושומרות על בריאות העור והשיער.

נכתב על ידי , 8/8/2007 14:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

10,774

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Crew Of girlStuff אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Crew Of girlStuff ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)