לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פעם חשבתי שאני מבינה משהו מהחיים שלי


כינוי: 

בת: 45

ICQ: 177140270  

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2003

חיים מטופשים


 

יש סדרה שנקראת VIP, אתם בטח מכירים אותה, בגלל פמלה אנדרסון, ואני בטוחה שאולי אפילו יצא לכם לראות אותה, בגלל פמלה אנדרסון. אם אני לא טועה, גם לי יצא להעיף בה מבט בעברי הרחוק, ולמרות שנשבעתי שלא אעשה את זה שוב, כשאני רואה את מדריך הפרקים להמשיך היום אני לא יודעת איך אוכל להתאפק.
 
פרק 26. בלבול קל גורם לכך שההמצאה האחרונה של מקסין מוחלפת בטעות עם מתקן גרעיני המאיים להשמיד את לוס אנג'לס
 
אוי! גם לי זה קרה פעם, כשהלכתי להוציא חבילה מהדואר ובטעות הביאו לי חומר רדיואקטיבי שהיה מיועד להיות מושלך למאגר המים של ויסקונסין. התקשרתי להתלונן אבל היה תפוס.
 
פרק 27. ואל וסוכנות VIP נשכרים כדי להגן על אסטרונאוט גיבור, השומר בליבו סוד שיכול לעלות לו בחייו. שחקן אורח- רו פול.
 
די נו, אל תגידו לי שאתם לא יודעים מי זה רו פול. הוא זכור לרבים בזכות משחקו המצויין ב"כבשים אינן בוכות" והתפקיד הכפול ב"השנים הראשונות".

 
זה יהיה פרק מצויין, אני בטוחה.

נכתב על ידי , 15/9/2003 16:06  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



22,487
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 20 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmefageret girl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mefageret girl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)