לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

פעם חשבתי שאני מבינה משהו מהחיים שלי


כינוי: 

בת: 45

ICQ: 177140270  

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2003

הכוונה לפוסט תמונות אומנותי במיוחד


 

אורי חסרת הבושה עמדה על סף ביתי בשעות הצהריים המוקדמות, וניפחה בהחלטיות בלון אדום. השארתי את הדלת פתוחה והמשכתי לדבר בטלפון, עד שהיא סיימה והיגישה לי אותו, בצירוף שקית עוגיות מעשה ידיה.

זה בגלל שאני חולה.


 

הדבר הראשון שהיא עשתה אחרי שביקרה בשירותים, ביקשה כוס קפה והתיישבה על המחשב, היה לאמץ את המצלמה הדיגיטלית שלי, עד לסוף היום. היא הסתובבה בחדווה ברחבי הבית עם המצלמה, וצילמה מכל הבא ליד-  אבל בצורה אומנותית ביותר. התוצאות לפניכם.

נכתב על ידי , 16/9/2003 20:41  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



22,487
הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , 20 פלוס , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmefageret girl אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mefageret girl ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)