לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

שאלות של תרבות


אנחנו חיים בזמנים מיתיים. השינויים המתרחשים בעולמנו פרנסו אֶפּוֹסים עתיקים, ועליהם לכונן אֶפּוֹסים מודרניים חדשים. בתוך החוויה האֶפִּית והמיתית הזו אני חי וכותב את הבלוג הזה.
Avatarכינוי:  אריק בנדק-חבי"ף

בן: 69

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2009

יצאתי לצלם חתולים ומצאתי יונים


 

כמו כל החתולים נעלמו, דווקא בגלל שידעו שאני עומד לצלם אותם. הצלחתי לתפוס אחד, וגם הוא כמעט נעלם לי.

 


שניה לפני שנעלמתי לו...

אז חתול אחד ברחוב גאולה מצאתי, אבל מצאתי יונים גם בבת ים וגם ברחוב גאולה.

 


רחוב הנביאים בת ים

רחוב הנביאים בת ים

רחוב הנביאים בת ים

 


היונה התלאביבית

וגם הצלחתי בפעם הראשונה לצלם מטוס בשמיים, יונה אחרת


הצלחתי

העזתי

ויש ברחוב אלנבי חנויות בגדים ושמלות, מעניין מי קונה ולובש את השמלות הללו


ממש בתחנת האוטובוס

בפסאג מול תחנת האוטובוס

תמונות מהחלון, בלי הרבה מחשבה, סתם ..?


תחנת האוטובוס

בן יהודה פינת בוגרשוב

בו יהודה קרוב לבנין אלעל

וכרגיל, מיני תמונות


ביה"ס בן גוריון - בת ים

אורט הבונים, בת-ים

אורט גאולה, תל אביב

ותמונות מרחוב גאולה התל אביבי והיפהפה..


זה גאולה

זה הכובשים

ארמון קטן ברחוב גאולה

אבוא עוד חודש לראות

ולסיום\


הכניסה למדרחוב תל אביב

רבועים, סדירויות

טבעת מתחתית של בקבוק בירה

נכתב על ידי אריק בנדק-חבי"ף , 6/11/2009 20:10   בקטגוריות אישי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-7/11/2009 19:25




80,292
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , ספרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאריק בנדק-חבי"ף אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אריק בנדק-חבי"ף ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)