לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

שאלות של תרבות


אנחנו חיים בזמנים מיתיים. השינויים המתרחשים בעולמנו פרנסו אֶפּוֹסים עתיקים, ועליהם לכונן אֶפּוֹסים מודרניים חדשים. בתוך החוויה האֶפִּית והמיתית הזו אני חי וכותב את הבלוג הזה.
Avatarכינוי:  אריק בנדק-חבי"ף

בן: 69

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2012

ענייני נייד או פלא-פון, Iphone סמארטפון, גלקסי


קראו לי שמרן, אחול מניוקי שמרן, אם כי אני בעד מעבר סופי לכתיבה באמצעות מקלדת, שימוש בהערות על טקסט קיים, ויתור על ניירות לגמרי, הצלת יערות הגשם, מחזור כל ספר באשר הוא, ללא התרגשויות מרובות.

אבל כשזה מגיע לתקשורת האישית שלי [ במשרה"ח מכנים אותה - טכנולוגיית תקשורת אישית - כן מכובס כמו כל השפה הפקידותית אתה אנו פועלים]

אני ממש לא מעוניין בכל הבוקי סריקי של טלפונים חכמים.

לי נוחה ההפרדה בין טלפון, מחשב, ספר, מחברת, 

אני אוהב עיתונים נייריים, ב'מת [שמרן, אמרתי] אם כי הגיע הזמן שניירותיהם יהיו ניירות ממוחזרים, אני רוצה טלפון על מנת להתקשר או לקבל שיחות, לא בכל זמן, אגב, ובוודאי לא בכל עת.

כך, 90% מהשיחות הלא מזוהות שמגיעות לנייד שלי, יצור פרימיטבי תוצר סמסונג בן 5 או 6 שנים, כלל לא נענות, ורק מי שישאיר הודעה יזכה לחזרה שלי. הנייד שלי כבוי חלק גדול מהזמן, הוא לא הולך אתי לאף מקום. יש לו שני מקומות - התיק שלי, ששם בשל בעיות שמיעה ידועות אני בכלל לא שומע את הצלצולים, השני בבית, ובלאו הכי אינני עונה לנייד החל משעה מסוימת.

בנייד שלי אני בעיקר אוהב להשתמש במסרונים

אבל

סולד ממסרונים שמורכבים משלוש עד ארבע הודעות. אלה מסרונים המאפיינים את משתמשי הטלפונים החכמים, הם מקלידים בהתרגשות על המקלדת כמו אין מחר. בפעם האחרונה שקיבלתי מסרון ארוך מאוד, בכלל לא הבנתי מי שלח לי אותו.

 

במלים אחרות, טלפון מטרתו תקשורת, ואני שולט בו לגמרי.

כל שאר התפקודים שלו, לא בשבילי, מיותרים לגמרי.

 

iPhone iPhone iPhone.

נכתב על ידי אריק בנדק-חבי"ף , 29/9/2012 10:10   בקטגוריות אישי  
הקטע משוייך לנושא החם: המכשיר הסלולרי שלכם
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קנקן התה ב-29/9/2012 23:46




80,291
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , ספרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאריק בנדק-חבי"ף אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אריק בנדק-חבי"ף ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)