לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

שאלות של תרבות


אנחנו חיים בזמנים מיתיים. השינויים המתרחשים בעולמנו פרנסו אֶפּוֹסים עתיקים, ועליהם לכונן אֶפּוֹסים מודרניים חדשים. בתוך החוויה האֶפִּית והמיתית הזו אני חי וכותב את הבלוג הזה.
Avatarכינוי:  אריק בנדק-חבי"ף

בן: 69

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2015

הטרדה מינית


 


אז ישנו החוק למניעת הטרדה מינית* וכולם חשבו שזהו - תמה תקופה בעולם, נשים תוכלנה לנוע ברחובות, במסדרונות, אפילו בביתן בבטחון מלא, שההתיחסות כלפיהן תהייה עניינית, ואם תאמרנה לפונה אליהן, פעם אחת - לא מתאימה הדרך בה אתה פונה אליי, הגבר הממוצע יבין שהמשחק המיני מחוץ לתחום, ויחזור להתנהגות עניינית.


 


המציאות כמובן שונה מכל הכוונות, ופעם אחר פעם, נשים, נערות, ילדות, נשים מבוגרות מוטרדות ללא בושה וללא רחמים. משטרת ישראל לימדה אותנו על השוביניזם הבלתי נשלט בה, חברי כנסת בעבר ובהווה אינם מוטרדים מהמניעה ומהאיסור להטריד מיני, ובוודאי כנראה לא מטרידה אותם העובדה שהם משמשים כסמל וכמודל לחיקוי לטוב ולמוטב. נשיא, שר לשעבר, האחד אנס השני מדביק נשיקות.


 


אסור אסור אסור, לאחרונה באחד הפורומים של המורים עלתה שאלה - מדוע כשהערתי לתלמידה על החולצה שלה שלא מכסה את הפופיק היא שאלה - מדוע אתה מסתכל לאן שלא צריך?! מה עליי לעשות. התשובה הפשוטה, שלא מעירים על הגוף אלא רק על הבגד, לקח לה קצת זמן לחדור לראש. החולצה קצרה, לא מתאימה לבית הספר, לאופי שלו וכו' - מה כלכך קשה? אבל לו אמר לבחור בביה"ס, הגופיה שלה רחבה רואים לך את הפטמות או אל תשב ברגליים פשוקות מדיי, רואים לך את הביצים - היה נחשד בהומוסקסואליזם, "פאדופיליזם" ומה לא?! אבל מראש לא היה עושה זאת, כי גבר ככל הנראה לא מושך אותו מינית, אז הוא עיוור לכך.


 


אבל גם גברים וגם נערים ואולי גם גברים מבוגרים עוברים הטרדה מינית, בין אם על ידי גברים, וכן... נכון, גם על ידי נשים [אם כי בצורה נדירה ביותר]. גברים לא נוטים להתלונן, אלא לפטור את הבעיה באלימות, הפעלת סנקציות חברתיות קשות ומה לא..


 



 


 


 


 




נכתב על ידי אריק בנדק-חבי"ף , 26/11/2015 08:44   בקטגוריות שאלות של תרבות, אקטואליה  
הקטע משוייך לנושא החם: המלחמה בהטרדות המיניות
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




80,291
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , ספרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאריק בנדק-חבי"ף אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אריק בנדק-חבי"ף ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)