לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

שאלות של תרבות


אנחנו חיים בזמנים מיתיים. השינויים המתרחשים בעולמנו פרנסו אֶפּוֹסים עתיקים, ועליהם לכונן אֶפּוֹסים מודרניים חדשים. בתוך החוויה האֶפִּית והמיתית הזו אני חי וכותב את הבלוג הזה.
Avatarכינוי:  אריק בנדק-חבי"ף

בן: 69

תמונה



מצב רוח כרגע:

פרטים נוספים:  אודות הבלוג

הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2012    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2012

זמן הדיבורים הגיע


נכון, שקיבלתי שני דואלים ממנהלת ביה,ס, בהן היא פרטה אחת לאחת את נוהלי ההיערכות שלנו בזמן חירום.

נכון, שנראה שזה קצת אחרי הזמן

אל אי אפשר לדעת.

נתניהו אמנם אומר בפה גדול שהוא בעד הפסקת אש, בתנאי ש...

השאלה מה ברק אומר או חושב.

ברק מפחיד אותי מאוד, הרבה יותר מאשר ביבי. ביבי מעיך, לחיץ, בר שכנוע וגם קצת פחדן. הפוזה חשובה לו יותר מהענין עצמו.

אבל ברק

ברק הוא תמצית הגנרל האמריקאי או הרוסי המתוסכל שדמותו עוצבה בעשרות אם לא מאות סרטי קולנוע סאטיריים.

הבעיה שברק אינו דמות קולנועית אלא בשר ודם.

 

 

 

נכתב על ידי אריק בנדק-חבי"ף , 18/11/2012 08:35  
הקטע משוייך לנושא החם: עמוד ענן - הפסקת אש
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אריק בנדק-חביב ב-19/11/2012 14:32
 



האם הסוף נראה באופק?


ישנה ירידה דראסטית של כמויות הטילים הנשלחות לרחבי ישראל

האם יתגברו שר הבטחון וראש הממשלה על היצר הפוליטי והמגלומני שלהם

בעיתונים כתבו שמבצע "עמוד ענן" הוא חזרה גנרלית למה שיקרה באיראן

האם להאוור את הויזה הנורווגית שלי, כי אין לי ענין לחיות בארץ מחרחרת מלחמה

צבא ההגנה צריך להישאר צבא ההגנה

ולא צבא ההתקפה המארגן לו מלחמות רחוקות בשם איום וירטואלי כזה או אחר.

 

Bizarro Superman

 

ככה נראה סופרמן ביום רע במיוחד, כך גם אנחנו נראה ביום טילים רע במיוחד.

נכתב על ידי אריק בנדק-חבי"ף , 17/11/2012 15:48   בקטגוריות אישי  
הקטע משוייך לנושא החם: עמוד ענן - הפסקת אש
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



צבע אדום, אדום לוהט


היתה אזעקה, מישהו ב- FB התחיל לשחרר הודעות היסטריות, בין היתר התחיל לקלל את דובר צה"ל קללות נמרצות, מה שנאמר, השכלה גבוהה, עבודה במקום נחשב ויוקרתי לא מוציאה מבן האדם את המקום בו נולד וכוננו לשונו ותרבותו.

אני לשמחתי או למערי לא שמעתי דבר.

כך שלא ממש התחלתי לפחד.

בכלל, כשאני מפחד בגלל אזעקות זה בגלל הבית שייהרס, והצורך לבנות אותו מחדש, זה הכל.

שאלו אותי - למה עמוד ענן

החזרתי אותם לסיפור יציאת מצרים ועמוד האש ועמוד הענן שליוו את ארון הקודש . הענן ביום והאש בלילה.

 

אז מה?

זו מלחמה לקראת הבחירות או זה מבצע "בלית ברירה"?

 

לי אין תשובה חד משמעית.

 

 

נכתב על ידי אריק בנדק-חבי"ף , 16/11/2012 07:05  
הקטע משוייך לנושא החם: עמוד ענן - הפסקת אש
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אריק בנדק-חביב ב-16/11/2012 22:21
 



לקראת בחירות 2013


אם לא נאמין לעכו"מ וללוח המאיה הרי יתקיימו בחירות בעוד כשלושה חודשים.

 

בניגוד למערכות בחירות אחרות, סוגיית למי להצביע נדחקת אל השוליים, כי ישנם כמה מועמדים ברורים לראשות הממשלה.

השאלה היא כמובן, במי לבחור.

 

ישנה מגמה, לפחות בפייסבוק ובפורומים גדולים ברשת, לדחוף אנשים להצבעה עבור מפלגות שיכולות לעבור את אחוז החסימה.

אישית אני בעד מפלגות "נישה" כפי שהן נקראות, כי דווקא בדמוקרטיה המעורערת, המפוצלת, הקורעה שלנו יש מקום לריבוי קולות בפרלמנט, בכנסת.

שהרי כשעוזבים את אולם המליאה ואת ההצגות לאזרחים נעשית עבודה אחרת, חשובה ביותר של חיקוק חוקים, חיפושי מידע, הנעת תהליכים רבי עוצמה, ושם למפלגות ה"נישה" יש מקום חשוב.

בכלל, העקרון הדמוקרטי כמו שאני מבין אותו הוא אמנם שלטון הרוב, אבל בו זמנית מתן מקום למיעוט להשמיע את קולו, לנסות להשפיע ולשנות.

 

התחלתי באיסוף כרזות תעמולה כאלה ואחרות מהרשת לבחירות הנוכחיות. פתחתי מחסן בפינטרסט, ששמו

 

"בחירות בישראל"

http://pinterest.com/arik1/election-in-israel-22-1-13/ 

נכתב על ידי אריק בנדק-חבי"ף , 1/11/2012 13:56   בקטגוריות אישי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קנקן התה ב-3/11/2012 23:25
 





80,291
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , ספרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאריק בנדק-חבי"ף אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אריק בנדק-חבי"ף ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)