לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

~


כינוי: 

מין: נקבה

Google:  litos.mail

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2004    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2004

יומני הפדלאה חלק א'


 

נוכח הפרידה התפנה לי קצת זמן, בעיקר בערב. הייתי צריכה להשקיע אותו בלימודים, אבל הריצה הקצרה בשבת ביער עשתה לי חשק לרוץ ולהשאיר את עצמי מאחור.

 

אז היום, מדדתי לי מסלול של שני קילומטר. אחר כך עטיתי עלי טרנינג דק ונייקי   פגסוס, רצתי קילומטר וחצי, וחזרתי הביתה מתנשפת כמו אישה שהגוף שלה כבר שכח מזמן איפה הסרעפת.

 

טוב נו. צריך להתחיל ממשהו.

והמהדרין יאמרו - זו לא חכמה להתחיל. נראה לאורך כמה פרקים תצליחי להריץ את הסאגה הזו.

אז הנה אני כותבת אותה. משימות כתובות מקבלות נופך של משהו שאי אפשר לסגת ממנו בלי סיבה טובה באמת.



צילום של Skip Brown


 

זה בריא לי? לא יודעת, אבל יהיה קל לגלות: אם זה יהיה לי רע, הגוף שלי יתריע בגוונים של כחול, ואני אפסיק.

(pnn או מישהו אחר חייב להסביר לי פעם למה זה קורה, המטומות כאלה ספונטניות, כשהרמה האימיונית קורסת).

 

ונובמבר טוב שיהיה. וגשום. ונשום. ואהוב.

לילה טוב.

נכתב על ידי , 31/10/2004 22:56   בקטגוריות יומני הפדלאה  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLitos אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Litos ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)