לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הימים חולפים - שנה עוברת, אבל המציאות, אוי המציאות, היא תמיד עכורה נשארת.
Avatarכינוי: 

בן: 47

MSN:  ofernicus

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2005    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2005

תגובה במהירות הברק


תגידו, מה הקטע הזה עם אהוד ברק שמסתובב בזמן האחרון ומפזר תגובות בכל מקום ועל כל נושא שבעולם?

 

בואנ'ה, אהוד! אם אתה כל כך מתעקש לספר לכולם מה דעתך, בלי שאכפת לך בכלל אם דעתך מעניינת מישהו - בוא פתח פה בלוג!

 

הרי אין מצב שבעולם שאנשים יבואו להצביע בשבילך בבחירות, אפילו לא לישרא-אוסקר*, אבל לך תדע, אם תפתח פה בלוג, רצוי בישראבלוג כדי ללכת בדרכם של קודמיך, אולי מישהו עשוי לקפוץ לביקור! וכדי לקדם את עסקיך, אני בטוח גם שכעסקן מנוסה לא תהיה לך בעיה להסתובב בבלוגוספירה ולשתול תגובות בנוסח "בלוג יפה, מוזמן להצביע לי!", אולי אפילו אחת ממעצבות ישראבלוג תהיה מוכנה לארגן לך איזה "בלינקי" או כפתור נוסח "גם אני קוראת אצל אהוד"!  

 

[*] גילוי נאות: אני דווקא כן משתתף, אז רוצו להצביע לי בקטגוריה המשפילה: זקן הבלוגרים.

אה, כן... גם אלעד מתמודד...

נכתב על ידי , 9/8/2005 21:35   בקטגוריות שעשואליה  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אבנר רותם ב-11/8/2005 09:16




244,207
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , דת , ציונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעופרניקוס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עופרניקוס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)