לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 


הימים חולפים - שנה עוברת, אבל המציאות, אוי המציאות, היא תמיד עכורה נשארת.
Avatarכינוי: 

בן: 47

MSN:  ofernicus

תמונה



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2006    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2006

מונדיאל להמונים


בשבועות האחרונים אני מקבל בערך אחת ליומיים דואל הקורא לחתום על העצומה הקוראת לשדר את כלל משחקי המונדיאל בחינם ולכולם.

 

אודה על האמת, חתמתי על העצומה, והיום אני מתחרט על זה.

מתחרט כי באמת ובתמים אני מאמין שמדינת ישראל אינה צריכה לשלם כדי שאזרחיה יוכלו לצפות בכל אחד ואחד ממשחקי המונדיאל, כפי שאינה צריכה לשלם מליונים רק כדי שאפשר יהיה לצפות בכל אחד ואחד ממשחקי מכב"י תל אביב וכדורסל, דבר שאני מאמין שקיצו קרב והולך.

 

סורי, אוהדים, סורי שרופים, אבל אם למדינת ישראל יש כסף לשפוך על שידורי כדורגל, אני אישית מעדיף שישתמשו באותו כסף כדי לשפר את מערכת החינוך, כדי להגדיל את סל התרופות, כדי להקים עוד איזה כמה גדרות ביטחון שימנעו תאונות חזיתיות, והרשימה עוד ארוכה.

 

מכירים את הטענה הדמגוגית של "אני לא מוכן שהכסף שלי ילך להתנחלויות", או של "אני לא מוכן שהכסף שלי ילך לבחורי ישיבות"? אז קבלו את זה - אני כאדם עובד וערכי, לא מוכן שהכסף שלי ילך לאיבוד רק כדי שמישהו יוכל לראות את כל 64 המשחקים. לי אישית ממש אין חשק שבנוסף ל-12 המשחקים שגם ככה מתוכננים להיות משודרים בערוצים 1, 2, ו-10, ידחפו לי למסך עוד שלשים ומשהו משחקים, ובעצם יחשיכו לי את המסך לכולם תקופת המונדיאל...

 

כמובן שעכשיו תבוא הטענה: "יאללה, פעם בארבע שנים! אפשר לחשוב!"

ולי, כמובן, תהיה מוכנה התשובה: "אז יאללה, פעם בארבע שנים תשלמו קצת!"

 

שימו לב, אגב, להערתה הצודקת של פאולה שולץ: נראה אתכם לוקחים את כל אלו שחתמו על העצומה הנ"ל ומחתימים אותם על עצומה הקוראת למדינה לפעול לפתרון המצוקות הדוחקות יותר מאשר איזה משחק כדורגל!

 

ואם הצליחו כל כך יפה להחתים עשרות אלפי אנשים על עצומה הקוראת לממשלה לממן את שידורי המשחקים, מה הסיכוי שאותם מארגנים יצליחו לארגן איזה אתר שבו אנשים יוכלו להתאגד לקבוצות שישלמו ביחד ויצפו ביחד במשחקים?

נכתב על ידי , 21/5/2006 14:50   בקטגוריות אדם, חברה, וסביבה, טמבלויזיה, ספורטיבי  
6241 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Dennisflals ב-8/11/2021 20:20




244,207
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , דת , ציונות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעופרניקוס אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עופרניקוס ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)