לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


"מפליאה ומאיירת חיי בכל עת מנשימה את נשמתי משמיעה את הגיגיי" (הבנות נחמה, "להיות")

Avatarכינוי:  פיל נפיל

בת: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2007

טיפ לחיים בריאים


(רלוונטי רק לאנשים שמכירים אותי)

 

אם תזרו לי מלח על הפצעים, אני רק אהיה תוקפנית ועוקצנית כלפיכם.

 

(ואז אני גם אשנא את עצמי על זה, אז אל תתנו לי להתחיל)


עריכה:

וכמו בסלאח שבתי "בחיים מקבלים תמיד מה שלא רוצים"-

 

אני לא רוצה עבודה!!

נכתב על ידי פיל נפיל , 29/7/2007 18:47  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפיל נפיל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פיל נפיל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)