לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


"מפליאה ומאיירת חיי בכל עת מנשימה את נשמתי משמיעה את הגיגיי" (הבנות נחמה, "להיות")

Avatarכינוי:  פיל נפיל

בת: 34





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2007

סוף טוב


כמה איכותי זה לסיים שינוי פנימי בשינוי חיצוני.

 

במוצאי שבת יצאתי עם אמאבא (ונזכרנו כמה זמן לא יצאנו במוצאי שבתות) לעבר איזור התעשיה בכדי לרכוש טה-טדה-דם: מיטה!!

 

כן כן! ספפה חדשה ואיכותית לביתם הקטנה אשר במהלך השנה+ האחרונה סבלה מקיפוח קשה מנשוא!

אבל חברים, זה עוד לא הכל...

בזכות אחותי (שזקוקה לרהיטים לבית החדש) נפטרתי גם מהספריה שנמצאת אצלי מימים ימימה ורק מעבר לבית אחר מצד אחד מאחיי היה פוטר אותי (ואכן פטר אותי) מעולה של מחוללת הבלאגנים העצומה הזאת. (בחיי שהבאלאגן התמידי ששורר אצלי בספריה הוא בגללה, ככה זה שספריה של 2 נינתנת לרשות של אחד ככה שהוא יכול להתפרש על האימאמה של הספריה).

 

כשאני אמצא את הכבל USB בין כל הארגזים שמכילים את חפצי ששהו בעבר בספריה אפילו יהיו כאן תמונות לפני ואחרי!


ולנושא אחר:

כשירדתי למחסן הבינייני להביא שולחן זמני למחשב (שאיבד את ביתו נוכח פירוק הספריה) ראיתי אופניים, ללא רמה ובדיוק מה שאני מחפשת!

לא ידעתי את נפשי מרוב שמחה שכן מתחילת החופש אני מחפשת לקנות אופניים, יד שניה, ללא רמה (הדבר הזה שמפריע לבנות עם חצאית לרכב) ורצוי בעלות מראה מודרני ולא כאילו דוד בן גורון בכבודו בעצמו רכב עליהן והבעיה זה שאני לא מוצאת מקומות שימכרו לי כאלה יד שניה... כאילו קצו הידיים שניות מן העולם ובמקומן נחתו רק ידיים ראשונות הישר מן הניילונים!

אחרי שסיימתי לפנטז על קניית האופניים בכלום כסף התבשרתי מאמא שהן שייכות לשכן רע שלא אוהב למכור דברים ובטח שלא במכירי מציאה (ולאות הוכחה הוא אפילו עקר את המושב של האופניים. כן, התאהבתי באופניים ללא מושב) וכך יצאה לי כל הרוח מהמפרשים!

לכן, אנשים צדיקים, אם יש לכם או שאתם מכירים אנשים שיש להם אופניים למכירה, ראויים לרכיבה לבת 17 ומעלה (חחחח אני אשכרה חושבת שאני ארכב עליהם בעתיד) ללא רמה במכיר הראוי ליד שניה, אנא צרו קשר והפכו עוד אדם מישראל למאושר.


ואפרופו רכישות:

בקרוב אצא לי לחנות המוזיקה הקצת רחוקה ממקום מגורי ואכוש סוף סוף אחרי שנה ++ את הדיסק של "הבנות נחמה" ההו כה שולטות!

 

ואפרופו רכישות 2:

הצ'ק למועצת יש''ע כבר מוכן, צריך רק לשלוח ולחכות לתיק החדש.


ואם מדברים על רכישות, הבה נדבר גם על הכנסות:

יום ראשון עברתי ניסיון למטפלת (כסף טוב אבל:) תנו להגיד לכם משהו, מטפלת אני כבר בחיים[!!] לא אהיה. מעודי לא חשתי כל כך לא מחוברת למשהו שעבדתי בו. ריבונו של עולם! עבודת התיוק בספריה לעיוורים ריגשה אותי יותר!

 

אז כנראה שעבודה לא הייתה ולא תהיה לי אבל! הצד החיובי בכל העניין הוא שראש השנה מתקרב וידוע שהתפילה על הפרנסה מראש השנה עד יום הכיפורים קובעת לכל השנה אז אין לי הרבה מה להתבאס כי ראש השנה זה אוטוטו וזה אומר שנאחס עבודה יכול להיגמר בקרוב!! (למרות שבמהלך השנה דווקא הרווחתי טוב מאוד מבייביסיטר אבל כמו דפוקה בזבזתי הכל בלי למצמץ...)


בברכת "לעבודה ולמלאכה!" [בדיחה צינית על חשבוני]

נכתב על ידי פיל נפיל , 7/8/2007 23:59  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: חטיבה ותיכון , משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לפיל נפיל אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על פיל נפיל ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)