לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אם זה לא היה מסובך, לא היה ראוי לקרוא לזה- 'החיים שלי'


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2007    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2007

אלה דברים שאותי משמחים..


הוזמנתי השנה ע"י בחור טוב לפרוייקט אוהבים 2007 של ארז זוננשטיין,

פרויקט שחדש בשבילי כי למעשה אין לבלוג שלי אפילו שנה.

אז הדבר הראשון שאני אציין שמשמח אותי הוא להשתתף בפרויקט:)

 

מרגע שקראתי את הפוסט של בחור טוב על הפרויקט,

במשך כל חג השבועות ועד רגע זה ממש אני מנסה לחשוב מה עושה אותי שמחה...

ת'אמת, היה קשה ואני עדיין לא בטוחה מה אני הולכת לכתוב.


קל וקשה לשמח אותי בבת אחת...

 

משמח אותי שאני אני אני,

במקום שבו אני נמצאת עם הלקחים שאני למדתי על החיים,

הכרתי את האנשים שאני אוהבת...

אולי אני לא ככ שמחה במקום שאני עובדת בו ברגע זה,

ואנלא כ"כ רוצה להיות פה, אני רוצה להיות שם,

אבל אני בטוחה שב"ה כשאני אסיים כבר את השנה הזאת,

אני אהיה שמחה,

עצמאות משמחת אותי...

שאני גברת לעצמי, חופשיה כמו פרפר...

 

משמח אותי להיות נאהבת,

שאכפת ממני,

ושלי אכפת גם,

להיות מוקפת בחברים,

בתקופות האלה שישלי חברה בשפע,

אני יכולה להיות במצב 'היי' 24 שעות בדקה....

והיו תקופות כאלה, והייתי כ"כ מאושרת בהן!!

חבל שחלפו להן....

 

להצליח במה שאני עושה,

הסיפוק עושה אותי מאושרת!

 

ללמוד לדעת ולהבין...

 

אנשים טובים באמצע הדרך משמחים אותי...

כאלה שעוזרים כי הם סתם אנשים טובים,

האנשים האלה עושים לי חשק להיות בנ"א טוב יותר.

 

באיזשהו מובן, למרות שאני מתכחשת לזה,

גם המשפחה שלי משמחת אותי...

אנחנו משפחה ככ קטנה,

ותמיד אני מהרהרת- איך מספיק שאחד מאיתנו לא יהיה בבית כדי ששום דבר לא יהיה שמח..

 

ישמח אותי למצוא את האדם שאיתו אני אבנה את שארית חיי..

 

מוזיקה וספרים משמחים אותי עד בלי די...

(אני פריקית של הדבר, ישלי אוסף מתפתח של דיסקים וספרים...)

סרטים קיטשים גורמים לי לחייך חיוך טיפשי

ולהרגיש כאילו הכל בעולם מושלם...

 

אמ....די סבבתי סביב עצמי ולא הגעתי לנקודה,

אולי זה הסימן שאני עדין לא בטוחה מה בדיוק עושה אותי שמחה....מאושרת!!

 

בגדול, אני שמחה שיש אבא מעליי ששומר עלי, שאני חיה כאן בארץ ישראל, חלק מעמ"י...

הלוואי שתהיה נקודה שבה אני אוכל לכתוב שוב פוסט על הדברים שמשמחים אותי ולהיות שלימה עם כל מילה,

ולהיות שמחה באמת!

 

אני מזמינה את הבלוגרים הבאים לכתוב למה הם שמחים:

 

טבע נאות

ילי

דתילונית

עדיין חושב על זה

נדבש

ואחרון חביב-

קליינמן

 

מצווה גדולה להיות בשמחה תמיד!!:)


נ.ב.

איך שכחתי לכתוב את הדבר שהכי מסב לי אושר העולם!?!?

 

הצילום!!

פוסתמונות משלי בקרוב.....................................

נכתב על ידי , 23/5/2007 20:52   בקטגוריות פרוייקטים, שמחות קטנות  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בת: 36

ICQ: 455032951 



מצב רוח כרגע:


6,683
הבלוג משוייך לקטגוריות: 18 עד 21 , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להפיה הטובה : ) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הפיה הטובה : ) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)