לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

צרוב ברגש


הדברים שנצרבו בסי.די של הרגשות

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2007    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2007

השאלון מ"סטודיו למשחק"


קודם היה משחק החמישה המפורסם שרץ פה, ולפני זמני בטח היו עוד המון כאלה ואחרים שבהם אנשים סיפרו על עצמם דברים שלא ידענו והתביישנו לשאול.

בתוכנית האהובה עלי "סטודיו למשחק" שמשודרת מידי פעם בערוץ 8, ג'יימס ליפטון המראיין מזמן לאולפן שחקנים ומראיין אותם, וזה מרתק לגמרי. שחקנים וסלבריטאים מגלים פנים שמפתיעים אותי המון פעמים. לא את כולם אני זוכרת כמובן (יש כאלה שנצרבים בזכרון לגמרי כמו רובין וויליאמס שנותן שם הופעה מטורפת לגמרי, ראיתי את הפרק איתו המון המון פעמים וכל פעם אני מתעלפת ממנו מחדש, רגעים מרגשים כמו ג'ק למון זצ"ל [אני אוהבת אותו אהבת נפש את השחקן הזה] מתוודה שהוא היה אלכוהוליסט רוב חייו, ג'ין הקמן, אדם מאוד לא צעיר מספר על הפעם האחרונה שראה את אבא שלו שעזב את הבית כשהיה ילד בן חמש בערך, ובוכה, והפתעות כמו בילי ג'ואל, שלא הבנתי מה הוא עושה שם in the first place נותן שואו נפלא, לא פחות משום שחקן אחר, עם ערך מוסף של השירים המופלאים שלו, והסיפורים מאחורי השירים).

לכל תוכנית שני חלקים. בחלק הראשון ליפטון מראיין את השחקן/ית על חייו, הקריירה שלו, משפחתו, עברו ומראה קטעים מסרטים או יצירות שהאמן יצר, ובחצי השני השחקן/ית עונה על שאלות של סטודנטים למשחק שמהווים את הקהל בתוכנית. מה שמפריד בין שני החלקים הוא השאלון. ליפטון "לווה" שאלון שבאופן מקורי הומצא על ידי

ברנרד פיבו שהנחה את תוכנית התרבות הצרפתית "אפוסטרוף". השאלון כולל עשר שאלות, והנה הן, בתרגום (קלוקל?) לעברית. (בתוספת התשובות כמובן )

 

1. מה המילה הכי אהובה עליך בעולם? - אין לי מילה אחת אהובה בעולם, הכל תלוי קונטקסט, אבל אם חייבים אז מים.

2. מה המילה הכי שנואה עליך בעולם? - חרא (תמיד גורם לי להריח את זה איך שהוא).

3. מה מדליק (שימו לב, רטרו לשנות השמונים!) אותך מבחינה יצירתית, רוחנית, או רגשית?

חוש הומור מופרע, שגורר אותי להביע את שלי.

4. מה דוחה אותך? - יומרה

5. מה הקללה האהובה עליך? - כוסאמק.

6. מהו הצליל האהוב עליך בעולם? - צליל הדלת שבעלי סוגר כשהוא שומר על הילדים ונותן לי לישון.

7. מה הרעש השנוא הכי שנוא עליך? - בכי של ילד או חיה שסובל/ים.

8. באיזה מקצוע היית רוצה לעבוד (חוץ מאשר במה שאת/ה עובד בו היום)? - כותבת בסדרה קומית או דרמטית.

9. באיזה מקצוע לא היית רוצה לעסוק בשום פנים ואופן? - כל תפקיד צבאי שהוא.

10. אם גן עדן קיים, מה היית/ה רוצה לשמוע את אלוהים אומר לך, כשתכנס דרך שערי השמיים?

"נו, זה לא היה כל כך נורא בסופו של דבר, נכון?"

 

לא סובלת בגדול פרוייקטים, וגם כמעט בטוחה שמישהו כבר עשה את זה פה פעם, אבל כי בא לי, מעבירה את השאלון הזה הלאה ללי, סתוסתו, יושב, קיש, אורי, אם החיטה, חבצלת, חמוטל, עידן

ומיכל.   

 

או.קי. תוספת עריכה. מכיוון שאני בעקרון בנאדם חסר בטחון בצורה מסוימת לא העברתי את השרביט מסיבות דביליות משהו. עכשיו שאני רואה שהתגובות בסבבה לגמרי, הוספתי עוד אנשים שאני אשמח מאוד לקרוא את התשובות שלהם ואם הם יעבירו הלאה. (הכי הרבה תדמיינו שאתם שרון סטון או ג'וני דפ וזה כבר יעשה לכם את הכיף).

נכתב על ידי , 13/5/2007 09:13  
120 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   10 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של חמוש ומשוגע ב-4/6/2007 10:42



כינוי: 

בת: 55




29,666
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לme33 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על me33 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)