לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

צרוב ברגש


הדברים שנצרבו בסי.די של הרגשות

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2007    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2007

ברוכה הבאה קטנטונת!


כשהגעתי לפה, לא כל כך מזמן, הייתה מישהי אחת שמההתחלה קיבלה אותי יפה.

היא נתנה לי להרגיש בבית, והחום, התמיכה והתגובות הנעימות שלה גרמו לי לי להשאר פה הרבה פעמים, גם כשרציתי לברוח מעצמי ומהכתיבה.

אתמול בבוקר, ערב חג השבועות, חשבתי עליה, ורציתי לסמס לה "חג שבועות שמח ולידה נפלאה כשתגיע."

לא הספקתי, היא הקדימה אותי, ומאז אני מאושרת מאוד. בשבילה, בשביל בן זוגה ובמיוחד בשביל הקטנטונת הזו, שזכתה בזוג הורים מופלאים שכאלה.

לי יקירתי, מיליון איחולים מעומק הלב, בריאות, אושר, שמחה, חיוכים והמון המון חוויות מרתקות בשלישיה החדשה שלכם.

והנה שיר מתבקש, לא מצאתי את המקורי, עם הצחוקים של הבת שלו באמבטיה כמו שאני זוכרת אותו, אבל המילים נפלאות כל כך ומתאימות למה שאני חושבת ומרגישה.

Isn't she lovely
Isn't she wonderfull
Isn't she precious
Less than one minute old
I never thought through love we'd be
Making one as lovely as she
But isn't she lovely made from love

Isn't she pretty
Truly the angel's best
Boy, I'm so happy
We have been heaven blessed
I can't believe what God has done
through us he's given life to one
But isn't she lovely made from love

Isn't she lovely
Life and love are the same
Life is Aisha
The meaning of her name
Londie, it could have not been done
Without you who conceived the one
That's so very lovely made from love

ועוד שיר נפלא שלא מצאתי ביוטיוב, שכתבה אנני לנוקס לבת שלה, לולה ונקרא

precious

Precious little angel
Take a look at what you’ve done
Well I thought my time was over
But it’s only just begun
Precious little angel
You’re my own sweet turtle dove
Won’t you stay with us for ever
In a bundle full of love

I was lost until you came
Precious little angel
Won’t you spread your light on me
I was locked up in the darkness
Now you’ve come to set me free
I was covered up with sadness
I was drowned in my own tears
I’ve been cynical and twisted
I’ve been bitter all these years

I was lost until you came
I was lost until you came

And wouldn’t I run a thousand miles
To be with you
And wouldn’t I run a thousand miles
To be with you

Precious little angel
Tell me how can it be true
That such a gift from heaven
Has been sent for me and you
Precious little angel
Don’t you worry don’t you cry
When this bad old world has crumbled
I’ll be standing at your side

I was lost until you came

  baby ואת זה אני מהמהמת מאתמול למרות שאין כל קשר חוץ מהמילה 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 23/5/2007 21:27  
50 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דרורית ב-28/5/2007 13:57



כינוי: 

בת: 55




29,666
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לme33 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על me33 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)