לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

צרוב ברגש


הדברים שנצרבו בסי.די של הרגשות

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2007

דברים


דברים*** שאני ממש אוהבת

 

- שהקליפה של הביצה מתקלפת בחתיכה אחת.

- שאני מצליחה לחנות ברוורס בצורה מושלמת בין שתי מכוניות ממש צפופות (בחניה מקבילה! בתל אביב!)

- סקס מצויין עם בעלי (קיש! קיש!)

- שנת צהריים חזקה במיוחד בשישי-שבת שמגהצת לי את כל הקמטים בפנים.

- סושי

- לקרדה

- שהשיער שלי מסתדר בול בול כמו שאני רוצה

- שצוחקים מההומור המפגר שלי ואומרים לי שאני נורא מצחיקה

- את דרור קרן

- לבלות אחר הצהריים שלם בג'ימבוריה עם הבן הקטן שלי שברגע מתנגנת מוזיקת ג'ז חרישית שגורמת לי להרגיש באיזה פאב אפלולי (נשבעת).

- את תל אביב

- כשאחותי בארץ ואנחנו הולכות לאכול ביחד ומדברות שעות

 

דברים שאני ממש שונאת

 

- את הקפלים בבטן שלי

- להכנס לחנות בגדים, למדוד מיליון זוגות מכנסיים, למצוא לפחות שניים כאלה שנראים עלי טוב ובסוף לא לקנות כלום כי אני פתאום מתקמצנת.

- את החצ'קון המעצבן והמגעיל והדוחה באף שלי שלא משנה כמה פעמים הרופא עור שורף לי אותו עם חנקן דו פחמני או איכשלאקוראים לזה הוא גדל חזרה, כמו האף של פינוקיו כשהוא משקר.

- לריב מאוד עם בעלי, עם הילד שלי, ושוב עם בעלי ולקום עם כאב לב בבוקר.

- להתייבש בחיים ובבלוגיה (שם, שם).

- נשים שאומרות "אני אוכלת המון ג'אנק פוד ודברים משמינים אבל אני רזה כי יש לי מטבוליזם כזה!"

- לראות מישהו גוסס ביסורים מסרטן, לדעת שאין מה לעשות, ולהרגיש קפואה מבפנים.

- כשצביקה הדר אומר למתמודדים "יקירי, מה אנחנו לא יודעים עליך?"

- להשאר בלי פאנץ' ליין לסיום הפוסט.

 

 

 

 

 

 

***"דברים" - קטנים, ספציפיים, מתאימים לכאן ולעכשיו. ברשימה לא נכללים דברים אחרים כגון שלום כללי עולמי, הילדים שלי, שימון פרס בתור נשיא או אהוד אולמרט בתור ראש ממשלה.

נכתב על ידי , 14/6/2007 08:24  
118 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קיש ב-20/6/2007 10:20



כינוי: 

בת: 55




29,666
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , תרשו לי להעיר , 30 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לme33 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על me33 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)